knollentuin schreef:wat ik erg leuk vond vrijdag was jouw opmerking sabm : pfoe , het wordt voor mij ook steeds zwaarder...maar je had suus best aan t lopen en met als beloning een paar x heel makkelijk aangalloperen, zonder onderjereetwegsprintje!!
't was ook zeker zwaar voor mij
Merk dat ik echt harder moet werken nu... letten op balans en zit maar nu ook rest van mijn lijf erbij en vooruit denken enzo. Suus liep echt fijn idd.
was ook best trots op ons. Maar ook fijn dat wat ik tussen de lessen door voel ook nu gaat kloppen als ik het zeg. bv dat gevoel van geen lijf onder mijn linkerbil...klopte dus met wat jij zag/aangaf.
Klinkt raar maar merk nu echt dat ik veel meer aan het rijden ben. Bewust bezig met wat ik erin stop en er dan uit krijg zeg maar.
Ging zaterdag en zondag ook lekker. Nu ik mijn handen veeeel stiller hou (autogordel gevoel) werkt het goed. suus wordt rustiger in aanleuning. Maar ik heb soms nog wel last van mee willen gaan in beweging.
Toevallig had ik zondag stalgenootje op suus gezet. meisje is 13 jaar en haar pony heeft blessure en ze miste het rijden zo. Dus... ach suus was braaf 15 minuten los gemaakt en gedrag gestest. Ze was braaf dus hup... zij erop. Ze is erg druk in haar energie en ik merkte meteen dat suus dat direct oppakt en gebruikt... tegen haar
Maar 't ging na 15 min. best aardig. Ze merkte dat als zij rustig bleef die oversloeg op suus. Haar handen stil en niet meegaan in suus haar beweging was iets wat zij ook erg lastig vond.
Ben dus niet de enige die graag met suus mee beweegt... ze vraagt er soort van om