Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Citaat:En steeds dezelfde antwoorden, en onze antwoorden zijn standaard niet leuk
Het liefst horen mensen een trucje waardoor het lekker makkelijk en snel gaat. Helaas, zo werkt het niet met paarden en paardrijden.
lelberse schreef:Ik reed afgelopen zaterdag weer in de les maar we reden in een andere bak dan normaal. Deze is minder zwaar. Maar in deze bak is hij altijd zijn hele leven lang al erg sloom en niet vooruit te krijgen. Ook miet met de zweep of heel veel been. Maar op een een of andere manier ging hij in stap wel met zijn hoofd omlaag lopen. Maar ik was vooral beIg hem vooruit te krijgen. Waarom gaat hij altijd als ik gem echt niet vooruit krijg wel met zijn hoofd omlaag lopen en als hij gewoon lekker actief is dan niet?
lelberse schreef:Toen ik vorige week in de les was zij mijn instructrice dat ik echt een aardige druk op mijn teugels moest hebben. En dan hij dan zij hoofd wel zo buigen als ik met stelling en hem actief laat lopen. Maar dat deed hij niet hij gooide hem alleen maar in de lucht. Ik vind het ook niet zo fijn rijden eerlijk gezegt. En het had ook totaal geen zin. Maar mijn pony word gewoon niet nagevelijk. En dan is er een meisje op mijn club waarvan haar pony ineens helemaal in de krul loopt vraag ik hoe ze he gedaan had. Ja had ik kunnen verwachten. Totaal verkeerd ze zij 3 dagen met slofteugel en daarna eraf en rukken. Nou dat wil ik dus sowieso niet.
superwoman schreef:lelberse schreef:Het topic heb ik al doorgelezen. Ik dacht namelijk ook dat het niet de goede manier is.
en wat is nu dan wel de goede manier volgens jou?
Yamcha schreef:Ik snap niet zo goed met wat je bedoelt met door de achterhand zakken.
Ik heb daar een plaatje bij waar ik onmiddelijk de DA bijhaal
Met kneepjes op de binnenteugel is het imo niet mogelijk dat hij het achterbeen er meer onderzet, want imo blokkeer je er het binnenachterbeen mee.