Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) in de rij staan voor het volgende veulen, haha.
Braaf paard!
Ipv een weekendbezigheid is het mijn dagelijkse sport geworden, haha.
*kent zichzelf inmiddels toch wel een beetje*)
Ik kan me voorstellen dat je erg verdrietig bent.
Ik heb 0 verstand van papapaarden dus ik kan je helaas niet verder helpen.
Al was het maar uitstappen op de pony van m'n zusje, ik voel het nog in m'n rug.
"huh, wat doet die nou?" maar bleef braaf doorstappen. Ik blij. Moet nog veel geoefend worden.
Plan is dat zusje dit zadel ook gaat proberen, en het mettertijd overneemt (ze heeft een maat kleiner nu en is daar eigenlijk uitgegroeid).
Hihi ze heeft er maar liefst 350 gemaakt

Gooya schreef:Heb geen kritiek op je hoor, maar is dat niet prima zo voor je paard ? > em eerst "warmdraaien" en dan doorzitten.Dat is weer de kip en het ei verhaal. Als Janus me goed laat zitten, is mijn zit ook veel beter. Als Janus nog stijf en koud is, dan vind ik het heel moeilijk om meteen goed te gaan zitten.
Doorzitten op een "koude" janus is voor mij heel lastig. Als ie eenmaal warmgedraaid is, dat zit ie als een huis.
Mijn CR-diploma helpt in dit geval niet, die wordt niet erkend voor deze eis.
Gelukkig heb je alleen wat spierpijn!
Het lijkt of hij je een beetje uit het zadel trekt, ik ben benieuwd wat voor opbouw je met Japeloup aan het doen bent! knollentuin schreef:nee imre, jouw diploma blijft geldig, het is alleen zo dat als je nu orun 2 gaat doen het een vooroploeiding is en je pas bevoegd bent als je 3 erachteraan doet.. slimme commerciele stap [de meesten haakten af na nivo 2] en idd misschien wordt er iets gedaan aan het lage nivo...
ik vind het er wel lekker voorwaarts uitzien
?
blauwgirl