Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
enny schreef:Nou idd, respect hoor!! Hopelijk zet die goede lijn zich nu voort
Ik heb die van mij vanavond weer opgehaald, wordt nog wel een zwaar klusje met rijden... Ik durf het bijna niet te zeggen, maar... hij is gewoon te braaf! En ik ben heel blij dat hij me er niet af bokt en wil ook zeker niet dat hij dat gaat doen. Maar beenhulpen doen hem niet zo veel... Ook van heel veel harde beenhulpen achter elkaar is hij nog niet echt onder de indruk. Best lastig, want nu krijg ik hem rechtsom de bocht niet door. Moet gewoon nog strenger met mijn been zijn, dus dat wordt nog wel even een klusje om aan te werken. Heb er wel zin in!
Doubtless schreef:Leuk om ervaringen & foto's te zien waarbij ik me helemaal in kan leven
Ik ben in juni begonnen met zadelmak maken van mijn 3 jarige & ze is nu 3 maanden onder het zadel. Mevrouw is ontzettend relaxed, bouwt nog geen spanning op al heb je het graagIn het begin heeft ze heel even verzet vertoond met sturen en de hele bak doorgaan, maar dat was na 2 keer weer over & stelde maar weinig voor.
Stap, draf, galop zit erop & het nageven begint nu te komen. Ook kan er zo iemand anders opstappen en mee wegrijden, daar geeft ze niets om. Handig beestje dus
enny schreef:Nou idd, respect hoor!! Hopelijk zet die goede lijn zich nu voort
Ik heb die van mij vanavond weer opgehaald, wordt nog wel een zwaar klusje met rijden... Ik durf het bijna niet te zeggen, maar... hij is gewoon te braaf! En ik ben heel blij dat hij me er niet af bokt en wil ook zeker niet dat hij dat gaat doen. Maar beenhulpen doen hem niet zo veel... Ook van heel veel harde beenhulpen achter elkaar is hij nog niet echt onder de indruk. Best lastig, want nu krijg ik hem rechtsom de bocht niet door. Moet gewoon nog strenger met mijn been zijn, dus dat wordt nog wel even een klusje om aan te werken. Heb er wel zin in!
Odeale schreef:enny schreef:Nou idd, respect hoor!! Hopelijk zet die goede lijn zich nu voort
Hij is dus "thuis" enny, leuk! Mijn spielbergje is ook niet gauw ergens van onder de indruk hoor. Tandarts, dierenarts, een flinke pets van mij omdat hij mij in mijn achterste beet, hij kijkt nergens van op. Hij is wel heel leergierig en pakt alles heel snel op.