Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ook fijn dat ze niet negatief waren over het fokken! Wil je haar nog dit seizoen laten dekken? Ik ben heel benieuwd welke hengst je uit zal kiezen!
Had een beetje knikkende knietjes toen ik eraf kwam. Mijn Witje is gelukkig niet zo gevoelig voor mijn stress, maar toen een groep paarden in een weiland waar ik langs reed ging rennen ben ik heel even afgestapt tot ze gekalmeerd waren.
Witje bleef braaf staan, was meer mijn eigen stress die ik niet wilde overbrengen. Daarna heel fijn gereden en geoefend met de dingen uit de les van woensdag. Morgen nog even in de bak denk ik. Balkjes draven in opdracht van de juf.
ploes heeft t top bij jou en nu ik er idd over nadenk hebben we vanaf t moment dat ze van jou was de scheefstand in de schouders geprobeerd recht te krijgen..was dat via de massage dat we erachter kwamen? ik weet t niet meer..wel zoiets.
,en t was weer leuk< heel leuk, dit soort lesjes geven me energie

) en dan tussen binnen en buitenbeen recht maken, en het lukte
Dus een helemaal rechte volte linksom gereden. Pony helemaal de hemel in geprezen. Stukjes tölt gingen ook goed, ook wat bochtjes kunnen rijden, wat hij nog heel moeilijk vindt om netjes te doen en takt te houden. Dus erg tevreden weer vandaag.