Maar ja zo kom ik nooit van de kilo's teveel af
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
het hoost hier enorm
gewoon een teken dat je al een heel stuk verder in de africhting bent! ik had ook al aan sabm verteld dat ik in mn wissels ernaar streef om alleen vanuit mn heup en door opvang aan de nieuwe buitenteugel changeer. het gewone aangaloperen gaat bij mij alleen vanuit binnenheup...
vraag hoe kan een zadel voldoende bewegingsvrijheid geven aan de ruggegraat wanneer je wendingen en buigingen maakt?
knollentuin schreef:tuurlijk,cowgirlgewoon een teken dat je al een heel stuk verder in de africhting bent! ik had ook al aan sabm verteld dat ik in mn wissels ernaar streef om alleen vanuit mn heup en door opvang aan de nieuwe buitenteugel changeer. het gewone aangaloperen gaat bij mij alleen vanuit binnenheup...

denk niet dat het 1 ding tegelijk mij goed afgaat
zzzlaap lekker 
Wel moeilijk hoor, een veelzijdigheidszadel is echt een must voor mij, ik doe ook graag stuk galop in verlichte zit buiten, en maak ook sprongetjes, en hoewel ik een westernzadel bijvoorbeeld helemaal niet erg zou vinden zou het me op dat punt toch in de weg gaan zitten 

die hebben filmpjes op de site waarin ze het verschil uitleggen over mannenzit en vrouwen zit -heeft met t verschil in bekken en vorm bovenbeen te maken...daarom ben ik zo blij met mn wow, bekijk die maar eens van bovenaf...
Durfde ik eerst niet eens zonder beugels te stappen in de bak, nu stap ik het laatste stuk van elke buitenrit zonder beugels, heerlijk relaxed, zelfs over de weg. Mijn houding en mijn gevoel over het rijden zijn nu ook zo anders dan voordat ik met deze juf begon.
Alleen nog 's ochtends in bed.