Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
)

vooral met een paard wat zelf fanatiek meedenkt en de route maar vast zelf in vult
en ze kon het ook nog eens heel goed. Vierkantjes, zijwaarts, in een krappe L-achterwaarts.. zonder moeite. Maar dat doen op het moment dat het moest.. mwoah 
Reining ook. Jes kon dat best heel geinig. Het ging niet hard maar ze spinde bijvoorbeeld (in stap
) correct. Rollbacks draaide ze haar hoef niet voor om, daar werd ze bloedfanatiek van. Zo gaaf
Of haar zoon. Iets minder karakter en een stuk zoeter maar wel met haar genen
Heerlijk.
Wellicht iets voor het voorjaar? Gaan we te paard het Noordlaarerbos in op Jes en Flynn

) en heeft ze behalve een Groot Karakter niet echt typisch merriegedrag. Ze weet alleen wat ze wil en hoe ze het wil. Ach, ik hou daar wel van 
jammer alleen dat ze zich zelf niet als een dame gedraagt, en als een varken in dr eigen mest rolt, niet handig met dat witte, nu dus gele kleurtje.
Iets met eigen paard gaat het met mij niet worden wegens gebrek aan vervoer voor paardlief, maar ik kom graag zonder poownie.