(sorry flauw
) daar kun je ze vaak zelf nog stellen, wat meer naar voren of naar achteren.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
(sorry flauw
) 

vond ze het toch makkelijker om op het goede been te gaan spinnen.
In stap ging het nog maar draf en galop was echt slecht. En paardje wou ook niet draaien. Wel merkte ik dat er heel veel spanning was in mijn benen (bovenbenen). Dus heb ik mijn beugels maar uitgedaan en zo verder gereden, en zolang ik mijn beugels niet terug in deed was er veel minder spanning in mijn benen en bleven ze netjes op hun plek. Het voelde wel heel raar? de spieren aan de zijkant van mijn benen trokken wat. Zo gestapt, gedraafd en gegaloppeerd. Hij draaide zelfs goed terwijl ik met mijn navel probeerde te sturen. Zelfs netjes aangesprongen op rechts (wat anders nooit lukt). puur op zit en benen overgangen gereden
versnellen door meer mee te gaan met mijn zit en vertragen door hakken naar beneden en diep uitademen
.Meestal werkte die trukjes niet zo goed maar nu wel! We hebben zelfs een galopwissel gemaakt
.

[glaasje dan]
ik hoor het buiten regenen, en er staan 3 paarden te hinniken dat ze naar binnen willen...t hoost mij even te hard 

moet nog nieuwe telefoon kopen)