doubledream schreef:Ik vind als je zo kunt rijden op dat niveau noem even een voorbeeld Dat je niet met je handen in je buik hoort te zitten Ik zit niet met mijn handen in mijn buik.
Ik zit vaak scheef
en mijn tenen steken naar buiten en zoek vaak naar geld.
Kom op zeg... je bent TE kritisch op jezelf
doubledream schreef:
Voor als nog, ze rijden vast niet altijd zo maar daarom vind ik het wel storend. ik vond de houding storender dan de manier waarop de paarden moesten lopen. En het is echt niet de bedoeling geweest om de amazones of jou in de kuif te pakken.
Ik zeg alleen mijn mening en dat is wat je hier op bokt kan en mag doen!
Ik ook... dus wat is je probleem?
doubledream schreef: Je hoeft niet zo fel te reageren dat is misschien niet jou bedoeling geweest...
Ja dat is wel mijn bedoeling!
doubledream schreef:
Oohja ik plaats geen foto's omdat ik mijn verbeterings punten weet en
ik niet hoef afgekraakt te worden
omdat ik dat over mij zelf wel doe en mijn instructeur is ook niet altijd even lief voor me als ik iets 100x fout doe is mijn instructeur op een bepaald moment ook wel pissig en dan krijg ik een uitbrander dus dat hoeft dan ook niet nog eens via bokt te gebeuren.
Dus Kirsten en Thamar mogen wel zonder toestemming afgekraakt worden??
Kom op zeg, de inhoudloze en zeer denigrerende posts die hier geplaatst worden verzieken een topic als deze!
Daarnaast wil je niet zelf omlaag gehaald worden, maar je doet het wel bij anderen?! En dit geldt echt niet alleen voor jou, helaas was jij de druppel die de emmer deed overlopen!
Een LDR topic over voor- en nadelen is prima, daarnaast moet er niet worden vergeten dat elk ander systeem ook voor- en nadelen heeft, maar dat wijzen, namen en foto's van bekende ruiters/amazones hoeft wat mij betreft niet meer en is i.m.o ook volstrekt overbodig....