Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Amanda schreef:Ow wat ben ik blij dat ik geen merrie heb als ik dit allemaal lees
Heb genoeg aan mijn eigen hormonen
Goed om je weer te paard te zien ankem!
Ik betaal 45 euro voor 3 kwartier les bij Noor. Daarom les ik ook niet elke week, maar om de week.
Moet ook erg hard werken voor mijn centen
Dus snap je oerkomg wel hoor.
Ik heb vandaag zo leuk gereden
Jim probeerde echt op 1001 manieren onder het werk uit te komen, want het is nog steeds zooooo moeilijk.
Helaas voor hem gaf ik hem de kans niet. En toen werd ie woest
Soort van: shiiiiiiiit, ze doet het niet![]()
Wat doet ie dan? De benen uit zijn lijf lopen. Ik was blij dat ik peeskappen en strijklappen om had, hoorde het af en toe tikken. Hij was helemaal los in zijn lijf, swingde de pan uit en deed zo onwijs zijn best
Kortom, na wat Houdini-pogingen heb ik echt onwijs lekker gereden
Liesje1611 schreef:Yamcha schreef:whahaha sorry, maar ik moest echt heel erg lachen
Haha ja ik moest even zenuwachtig lachen bij het bedrag
Echt zo van 'hahahah... oliebol'
En toen dacht ik van 'oh dit komt heeel subtiel over, well done lisanne' haha
Yamcha schreef:Liesje1611 schreef:
Haha ja ik moest even zenuwachtig lachen bij het bedrag
Echt zo van 'hahahah... oliebol'
En toen dacht ik van 'oh dit komt heeel subtiel over, well done lisanne' haha
Jij bent echt mijn favo 16-jarige, jij, geweldig. Nu al geïnteresseerd in echt rijden, ipv een krulletje, en lintjes....... zo gaaf. En je bent echt ontzettend grappig
LiVetime schreef:Hoooo *remt*
Er zijn nogal wat instructeurs die zichzelf enorm goed vinden en je daardoor bijna een hoofdprijs betaald voor een les die vooral vol zit met een hoop geklets en weinig praten.
Er zijn nogal wat mensen die zichzelf instructeur noemen en er weinig van bakken. Die denken dat je iemand op paard zet, paar keer noemt dat hij/zij een volte moet rijden, paard in de krul moet trekken en hoppa dat was dan de les.
Amanda schreef:Safiera: wat voer je hem nu?
ankem schreef:.Safiera
Een paard spiegelt enorm, dus het zou best kunnen zijn dat je eigen gevoelens indirect een rol spelen in dit gedrag.
Ik zoek eigenlijk nog een goede bananensingel. Heeft iemand ervaring met een bepaalde singel? De curve moet wel aardig zijn. Ik heb nu een met een te flauwe bocht erin.
Liesje1611 schreef:Haha, ja, dat snap ik!
Maar hoe moet ik dan als madame-kan-amper-op-een-paard-zitten weten of ik een goede instructeur/ice heb, of niet?