Marocje schreef:Oke, dan nog een succes verhaal: vorige week heb ik weer gereden op het bewuste jonge paard (waar ik vanaf gerodeo'd ben en de keer erna ervandoor ging). Ging best goed, en heb zelfs weer gegaloppeerd! Wel kort, wilde dat ie meteen terug kwam als ik dat vroeg. Maar ik was verbaasd dat het zo lekker ging, dus nog een keer gedaan en ging wederom goed. Vond het toen wel weer genoeg, hihi
Goed gedaan meid!
Ja Danoesje, ik heb mijn paard ook te koop gehad en een maand niet durven rijden. Ineens kreeg ik weer het gevoel en ben ik op gestapt en daar heb ik tot nu toe geen spijt van gehad!
Met de mijne gaat het trouwens goed. Ik rij niet meer met bodyprotector, en ben weer lekker aan het galopperen, tijdens mijn lessen zelfs in de verlichte zit omdat hij (waarschijnlijk door het slecht onderhouden en de spanning) nu een hele slechte galop heeft en we hem eerst weer goed over de benen en rug moeten krijgen.
Ik rij nog niet door de achterkant van de bak, ik rij ook nog niet vaak in de buitenbak.
Vorige week gingen we wandelen naar het water buiten, het meisje waarmee ik was ging op haar pony zitten en toen ben ik gek genoeg uiteindelijk ook op de mijne gaan zitten. We hebben gewoon bit en zadelloos door het water gestapt! Ik dacht echt dat ik droomde, maar ik heb bewijs!

Ik zal er binnenkort een filmpje van plaatsen
Mijn paard zelf overwint ook angsten en komt er daarna achter dat het eigenlijk heel leuk is ipv eng