Dat riep ik ook altijd. Maar Romana was 14 toen ze begon en had een stuk groter verantwoordelijkheidsgevoel dan de meeste volwassenen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Eefske schreef:Wat een blessures allemaal![]()
Iedereen veel sterkte met de geblesseerde paardjes. Hopen dat het allemaal goedkomt![]()
Ik moet zeggen dat ik het wel vermakelijk vind, al die hengstige merrie verhalen. Daar heb ik dan weer geen last van. Enige wat bij mij wat lastig is, is dat mevrouw een flinke buik heeft![]()
Nog maar 2 maandjes, dan is ze al uitgerekend.
ankem schreef:Mijn hubbie was vanmiddag ook even op stal en heeft meegekeken en zo waar een foto gemaakt. Hij vindt ons al steeds meer een combi worden. Ik zit op dit zadel niet helemaal fijn, dat zie je ook wel. Ik kan gewoon niet mijn been ontspannen laten afhangen. Het wordt naar voren geduwd. Het zwaartepunt in dit zadel zit te ver naar achteren. Ik heb juist een zadel nodig wat het zwaartepunt iets meer naar voren heeft. Nu ga ik compenseren.
Maar goed, daar gaan we z.s.m. in voorzien.
Verder ben ik wel happy met het plaatje
Edit:
Zooist schreef me al dat Kelly SM-achtige neigingen heeft als ze hengstig is, nou....dat is ook echt zo!
Man o man, ze stond vandaag even in de stapmolen. Ze liet zich zowat aanranden door het hekwerk, hahaha.
Yamcha schreef:Sloeries zijn het, slettebakken, allemaal
Overigens probeert Vegs hier de ruin niet gek te maken, blijkbaar weet ze wel wat het verschil is tussen een ruin en een hengst
Yamcha schreef:Ik zie het ook, aan hoe je op haar zit, en gewoon alles...... zoooo leuk.
Ik heb ff geen commentaar, ik geniet gewoon van een leuk plaatje, een mens en een paard die dol zijn op elkaar. Prachtig toch?
Yamcha schreef:Ze was iig niet subtiel![]()
Daar moet ik ook wel vreselijk om lachen, 't zijn net vrouwen, eerst geven ze subtiele hints, en als dat niet werkt, dan ehh...... wordt het wat duidelijker(nee, ik bedenk me, ze zijn slimmer, vrouwen klagen tegen elkaar dat die kerel hun hints niet begrijpt, merries maken het gewoon steeds duidelijk, tot het onmogelijk nog verkeerd te begrijpen is
)
ankem schreef:Yamcha schreef:Ik zie het ook, aan hoe je op haar zit, en gewoon alles...... zoooo leuk.
Ik heb ff geen commentaar, ik geniet gewoon van een leuk plaatje, een mens en een paard die dol zijn op elkaar. Prachtig toch?
We genieten volop en dat was het hoofddoel.
Kelly genieten van een actief pensioen en ik genieten van een paard. We doen samen hele leuke dingen.
Dingen waar druk bij komt kijken werkt bij mij niet zo, al zou ik misschien best wel een keer een onderling wedstrijdje willen starten als de club dat aanbiedt.
Yamcha schreef:Móet je niet doenik zou dat ook in zo een.advertentie zetten, omdat ik geen 14-jarige wil
denk als je aangeeft dat je serieus gaat lessen, bv bij Knollentuin, en je komt altijd enzo, vinden ze het heus niet erg