Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Yvankaxx schreef:Ik meld me ook hier, ik ga straks weer naar mn verzorgpaard toe om voor de 2e keer sinds de "winterstop" weer alleen naar de bak toe te gaan. De bak is niet aan huis, maar ongeveer een kwartier lopen. Nou heb ik een angst voor tracktors ontwikkeld (alleen als ik met t paardje ben, omdat het 1x is fout gegaan), nu durf ik eigenlijk helemaal niet meer.. ik word er gestressed van en dat slaat over op het paardje, ik ben gewoon bang dat er iets gebeurd al is dat bullsh*it omdat paardje bomproof is. Vorige keer ging het rijden ook niet goed en ik heb sindsdiem niet meer op haar gereden, dus ik zie er best tegenop. Voor de winterstop was ik helemaal niet bang, daarom vind ik het zo raar! Ik ga nu ook proberen om met 1 oortje muziek in te rijden, zien of ik daar ontspannen van word tijdens het rijden.
debravanesch schreef:endurance ziet er inderdaad gaaf uit. Ik wou dat ik dit ook durfde.
Ik ben gisteren na het rijden een blokje om gewandeld en dit vond ik al spannend. Ik was even blij dat iemand riep om even te wachten, dat haar ruiter ook mee kon wandelen. Ik waswel tevreden over dit blokje om, half weg was mijn spanning weg.