Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

ik wil er vooralsnog niet aan dat het niet goed komt..[terwijl ik met mn eigen paarden meer de instelling heb: we gaan van t ergste uit dan kan t nog meevallen] succes vrijdag japeloup, ik denk aan jullie.
Misschien een klein lichtje, een osteopaat heeft mij verteld dat mijn vorige paard atactisch was, dit bleek achteraf een gigantisch spierprobleem te zijn geweest dat hij opgelopen had bij de vorige eigenaar. Dit is toen opgelost door 2x een goede fysio/masseur. Natuurlijk niet vergelijkbaar met jouw peesprobleem, maar wie weet is het toch goed op te lossen... 

Hoop alleen dat ze snel in de rui schieten,Timo heeft veel last van zijn dikke jas op het moment. 
Aan haar zie ik nooit wat, ik merk het aan hem.
Waarschijnlijk gister of eergister, het was nog wat gevoelig. Wel fijn dat ze die er niet uit hoefde te halen. Beide hebben een grondige bijwerkbeurt gehad, Jonas met z'n 23 jaar voor het eerst in zijn leven. Ze was erg tevreden over zijn gebit voor zo'n oudje. Ze hadden allebei een roesjes, dus het duurde even voordat ik ze weer naar de wei kon brengen. Dat is een kilometer lopen. Witje was weer aardig wakker, maar Jonas liep op standje zwalkende bejaarde.