SabM schreef:De stop bij suus is soms ook niet aanwezig. Suus is idd een dondersteen en die vind stilstaan STOM en halthouden NUTTELOOS hahaha
haha, dat ken ik ergens van
Was vandaag ook weer aan het oefenen. Hàààlt... en dan rustig tegenhouden met m'n teugels als hij niet reageerde. Terug (tee-rug
) ging ook redelijk.
Alleen had hij weer wat nieuws bedacht om te doen als je schrikt: steigeren. En dan nog hoog ook. Stom paard... dat is gevaarlijk! Hij maakte echt zo'n sprongetje vooruit, draaide zich om en ging omhoog. Kwam ik aan de teugel? Kon de aanleiding niet vinden eigenlijk. Was blij dat ik er niet op zat.
Was weer aan de hand bezig, maar had eerder al de longe er bij moeten pakken omdat Wal echt heel erg voorwaarts was. Er werd wel gier uitgereden dus misschien speelde dat mee. Ook nog wat los/grond werk mee gepakt. Ging goed, flink galopperen en draven (ineens kan hij spectaculair draven) en toen los voltes om mij heen maken en op mijn stem alle gangen. Kreeg ook nog eens hulp aangeboden met mijn poown, of dat ik nog eens op hun paarden mocht rijden
Stiekem heel leuk.
Oja, sorry ook dat ik niet op iedereen reageer... beetje te veel 
Citaat:
@safiera... doen gewoon een dagje Knollentuin plannen. maar wees gewaarschuwd... je raakt eraan verslaafd Je krijgt van die aha, oh zo, whaaaa, wow en nog veel meer van dat soort momenten... tja en dan wil je meer
O jee... 
knollentuin schreef:oehh ,das een goeie,ik denk dat ik dat wel kan

heb dat van die tabbladen pas geleerd van mn dochter
Haha, dat meen je niet
Mijn moeder precies hetzelfde afgelopen week... die heeft een nieuwe comp met windows 7 en is momenteel alles kwijt!
Blijheid schreef:Wat ontzettend naar Japeloup

Inderdaad! Jeetje... Raar dat ze zo los was in stap maar de draf juist mis?
Enne, mocht je willen, heb ik er ook nog een om te rijden hoor
Maar kan me voorstellen dat je even niet moet denken aan andere paarden, als het zo onzeker is met de jouwe. Hoop heel erg dat ze toch beter gaat worden!