Dorienn schreef:Dat is een goed idee, maar deze vakantie ben ik ongeveer 1 maand thuis, en dan heb ik weer minder tijd voor te rijden.
Maar je rijdt toch niet 24 uur per dag? Als je 8 uur per dag werkt (gewoon een normale werkdag), heb je voldoende tijd over om nog te rijden hoor! Hoe denk je dat werkende mensen met een eigen paard dat doen?
En als je een maand gaat werken, kun je aardig wat lessen betalen.
Dorienn schreef:Tijdens school is een bijbaantje onmogelijk, dan heb ik teveel werk.
Sorry, dat gaat er bij mij niet in. Ik heb in mijn school/studie tijd ook altijd bijbaantjes gehad. Met een baantje op de zaterdag houd je voldoende tijd over voor huiswerk (kun je op zondag doen). Je bent echt niet 24 uur per dag, 7 dagen in de week alleen maar met school en huiswerk bezig. Dat is geen enkele scholier/student.
Spaargeld aanspreken zou een optie zijn, alleen dan is je spaargeld wel op den duur op.
Maar goed. Je moet het zelf weten. Het is misschien ook maar net hoeveel je er voor over hebt. Dan moet je keuzes maken.
Dorienn schreef:Ik ga deze zaterdag naar Diest naar een voorstelling van Parelli, en ik ga zo proberen dat hij minder bang wordt. Want dat moet ook wel veranderen vind ik.
Ik denk persoonlijk dat je daar niet zo veel aan zal hebben. Jij hebt structureel begeleiding/les nodig.