Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
tjady schreef:Juist omdat rugfoto's niet standaard in een rontgenologische keuring zitten staat ze veel sterker in dit verhaal.Katja schreef:Daarom had ik ook al bij de dierenarts gestaan voor een paar rugfoto's. Dan kun je eventueel aantonen dat het een verborgen gebrek is en heb je gewoon recht op je geld terug.
Zo makkelijk gaat dat niet!
Bij een aankopings keuring worden geen rugfoto's genomen. Dus al had TS ook een rontgenologische keuring gedaan, dan waren die problemen niet gevonden.
denice schreef:katja:
ik wil nu alleen weten, nu ik weet dat de mogelijkheid van ruilen erin zit, of ik het ook zelf kan oplossen.
Ik wil zeker weten; kan het paard met een bepaalde behandeling beter worden, en wat moet ik daarvoor doen?
Ik ben er echt wel verdrietig over dat het paard wegmoet. Het is verder een wereldbeest.
fotos zullen met alles erbij 300 gaan kosten.
Klara16 schreef:Dus eigenlijk stond je besluit al vast. Vandaar je vreemde reactie op al die adviezen over hoe je die handelaar voor het blok moest zetten.
ik wens je veel geluk met je paard.

Prisca schreef:Ik hoop dat je er wat van hebt geleerd?. Ik zou als handelaar het paard niet terug nemen. Je was op de hoogte van de problemen je dacht de wel ff op te lossen. Achteraf lukt dat dus niet. Dit was jou risico.
Leuk dat alle mensen hier komen met oplossingen maar die kosten gewoon geld vaak veel geld. Hoeveel wil je nog in een paard steken wat niet bevalt waar je geen klik mee hebt wat niet in je straatje past.
Zou er niets meer mee doen en hem proberen direct in te ruilen (als dat lukt) voor een paard die je laat KEUREN en een maand op proef neemt.
Ik hoop dat mensen nu eens leren van deze verhalen?. Goed en de tijd nemen voordat je een paard aanschaft en vooral laten keuren.