Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Is nog leuk ook 
Goldie schreef:Misschien paar rondjes mechanische rodeostierIs nog leuk ook

Heino schreef:Ik ga ook altijd staan in mijn beugels, handen wat omhoog (om de kans dat ze erbij gaan steigeren te verminderen)
Dan gaat er groot deel van de bokken onder je door
Moet je echter wel het evenwicht hebben om in je beugels te kunnen blijven staan, wat je idd heel goed kunt oefenen door zonder beugels/zadel te rijden. Wat ik altijd een goede oefening vind is zonder teugels rijden, en dan met je armen molenwiek bewegingen maken, handen om je schouders, dat soort dingen

Stephanie87 schreef:Jezelf lang maken en goed achterover zitten

Verder gewoon goed achterover zitten en je pony voorwaarts houden, succes! shakti_goofy schreef:Hij trekt ook altijd z'n hoofd naar beneden zeg maar als hij bokt. Ik weet niet of jou pony dit ook doet,
Rachelle_12 schreef:rij hem goed voorwaarts en houd hem in beweging tot je voelt dat zijn rug naar beneden komt en het paard zich ontspant
labionics schreef:Rachelle_12 schreef:rij hem goed voorwaarts en houd hem in beweging tot je voelt dat zijn rug naar beneden komt en het paard zich ontspant
Volgens mij ontspant een paard zijn rug als hij zijn buikspieren aanspant
En als hij zijn buikspieren aanspant gaat zijn rug omhoog en niet naar beneden.