Lenneke_ schreef:Mijn oude pony moest ook altijd opgejaagd worden ook al stond hij hele dagen buiten. Anders ging de overtollige springerigheid er niet uit.Ik heb ze gisteren eens flink laten rennen in de wei. Hij ging echt helemaal uit z'n dak. Bokken, springen, racen, hij had er duidelijk lol in.
Maar de wei is eigelijk te groot om hem een beetje op te jagen. Hij rent keihard naar de andere kant en gaat daar op me staan wachten met en kop van "nananana, kom je nog?"
En als ik dan net weer aan de andere kant van de wei ben crosst hij snel weer de andere kant op.
Gevolg, ik ben na 5 minuten doodop en hij begint net warm te worden
Misschien kun je een keer met iemand anders opjagen dan hoef je niet het hele weiland over te rennen.

uitleef reactie.
Paar scheten tussendoor. En dan de bal steeds een rotschop geven in haar richting zodat hij vlak achter haar uitkomt in die volle vaart. Dan springt ze ervoor opzij en geeft een paar vuile bokken ernaar , stuitert vervolgens weer weg in voorbereiding op de volgende aanval die ze heroïsch af kan wenden , hahaha 
Hij rent nu steeds keihard rontjes door de wei en zit maar achter de shetlander aan.
ik zou het ook niet zo luchtig zien.