KiWiKo schreef:@ alano .......Euh ik heb pas sinds een maand een eigen paardik rij over het algemeen alleen maar paarden voor andere mensen omdat ze er OF zelf niet meer op durven OF dat de paarden net zadelmak zijn OF trek de scala aan mogelijkheden maar open
Ik doe al 20 jaar niks anders als problemen oplossen voor andere mensen, zit op de meest idiote dieren en moet daar ongeschonden ook weer van af komen omdat ik zelfstandig ondernemer ben EN niet te verzekeren voor de arbeidsongeschiktheids wet (althans niet betaalbaar) Voor mij is het dus een stukje overleven....... Mijn enigste eigen paard rij ik niet met slof.... maar alle voor mij vreemde dieren wel, en alle paarden waarvan ik weet dat ze buitensporig zouden kunnen flippen ook.........
call me crazy
ow ik dacht dat dat tegen mij bedoelt was als in de maling nemen..ik vond het al zo vreemd?? of was dat ook je bedoeling?
ik rij over het algemeen alleen maar paarden voor andere mensen omdat ze er OF zelf niet meer op durven OF dat de paarden net zadelmak zijn OF trek de scala aan mogelijkheden maar open
en mensen die de slof gewoon konstand heel strak hebben staan zodat het paard nieteens voldoende ruimte heeft om te galoperen en de ruiter maar meppen met een zweep.
.
. 
(jij bent ook duidelijk geen voorstander