Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
lOttiiee schreef:elke dag vooruitgang gaat gewoon niet. Dan zit iedereen binnen een maand in het Z.. dat klopt natuurlijk niet. Ik snap wat hollybolly bedoelt. Na een halfjaar moet je eigenlijk een flinke vooruitgang kunnen zien
lOttiiee schreef:elke dag vooruitgang gaat gewoon niet. Dan zit iedereen binnen een maand in het Z.. dat klopt natuurlijk niet. Ik snap wat hollybolly bedoelt. Na een halfjaar moet je eigenlijk een flinke vooruitgang kunnen zien

(hoop doet leven he
).

).

lOttiiee schreef:dat vind ik niet, ik heb mijzelf iets voorgenomen wat ik MOET trainen van mezelf. Dat is best wel een grote stap. Daar ben ik nu al een tijdje mee bezig, en het gaat steeds beter. Ik kan niet zeggen tegen een L1 pony: morgen ken je travers en appuyeren. Ik snap niet wat jij bedoelt jarrah.Zo train ik, misschien voor jullie een rare manier van trainen, maar als ik alles tegelijk ga oefenen, gaat alles juist de mist in

lOttiiee schreef:Als jij zó oefent Jarrah, dan begrijp je pas echt hoe je paarden moet
trainen en begrijpen. Dan ben je er echt heel erg goed mee bezig. Dat is echt excellent als je zo doet. Echt PERFECHT
sorry van niet begrijpen
xx

Quote schreef:Haha.
Nou kijk; als ik ja zeg ben ik arrogant, als ik nee zeg, heb ik geen zelfvertrouwen of zoek ik naar aandacht en complimentjes.
Ik heb zo mijn minpuntjes en pluspuntjes zeg maar.
De ene keer gaat het hartstikke goed, de andere keer niet.
jiehaaa schreef:Nannes schreef:
Even off-topic, ik kan het niet laten:
Nannes, wat een prachtig dier!!! Wat is dat voor zwarte schoonheid??
veraA schreef:Nee ik vind mezelf absoluut niet goed rijden, eerder slecht.
Ik kan opzich wel rare bokkesprongen uitzitten, en ik stap overal op. Maar mijn houding, ik walg er van..
ymneuss schreef:veraA schreef:Nee ik vind mezelf absoluut niet goed rijden, eerder slecht.
Ik kan opzich wel rare bokkesprongen uitzitten, en ik stap overal op. Maar mijn houding, ik walg er van..
Here the same.

)