antoine de both

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Onassa

Re: antoine de both

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-05 21:39

Precies, en gelukkig kan dat hier ook!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-05 11:43

Onassa schreef:
Hoe zie jij het dan voor je, de meesten van ons hebben geen trailer, maar moeten volgens jou wel Nederland door kunnen crossen om bij een goede instructrice te komen.
En dat dan wekelijks wil je echt goed doen.
Hoe zou jij dat dan aanpakken????

Ik weet waar ik over praat ik had zelf ook nooit geen auto of trailer. Ik was zelf altijd een serieuze recreant die 2 keer per week bij de instructrice van de manege leste [voor foto's zie profiel]. Die instructrice is er nog steeds, maar mijn paard heeft amper de 4 jaar volgemaakt Onder 'vakkunidge' begeleiding kapotgereden maar daar ben ik me later pas van bewust geworden. Ik kan daar nu nog ziek van worden .
Ik had toen best wat mensen kunnen mobiliseren om iemand in huis te halen. Als je met 4 mensen eens per maand €80,- bij elkaar kunt lappen dan zijn er genoeg goede trainers die bij je thuis willen komen. Dat is altijd nog goedkoper dan een ritje AdB en heeft minstens hetzelfde effect.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-05 12:07

Dat is idd ook een goed idee

Zelf ben ik wel gaan sparen voor de auto met trailer
Ook voor op wedstrijd te komen of als er wat mis is en je naar de kliniek moet.
Ik weet dat ik het zo bij een ander kan regelen in geval van nood.
maar als je hem zo uit de schuur kan trekken, is het nog handiger.

en ja, dure hobby, dat klopt ..
Maar hobby mag geld kosten zeggen ze ooit

En ruzie maken, niet zo snel
Lekker door zeveren over iets, dat wel.
Moet kunnen

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-05 12:55

Jippie schreef:
Als je met 4 mensen eens per maand €80,- bij elkaar kunt lappen dan zijn er genoeg goede trainers die bij je thuis willen komen. Dat is altijd nog goedkoper dan een ritje AdB en heeft minstens hetzelfde effect.

Dat willen we hier ook wel proberen maar we zijn nog maar met 3 man. MOgelijk kunnen we er meer bij elkaar krijgen. Maar het moet wel iemand zijn waar ik zelf ook echt les van wil hebben.

Onassa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-05 13:27

Jippie schreef:
Onassa schreef:
Hoe zie jij het dan voor je, de meesten van ons hebben geen trailer, maar moeten volgens jou wel Nederland door kunnen crossen om bij een goede instructrice te komen.
En dat dan wekelijks wil je echt goed doen.
Hoe zou jij dat dan aanpakken????

Ik weet waar ik over praat ik had zelf ook nooit geen auto of trailer. Ik was zelf altijd een serieuze recreant die 2 keer per week bij de instructrice van de manege leste [voor foto's zie profiel]. Die instructrice is er nog steeds, maar mijn paard heeft amper de 4 jaar volgemaakt Onder 'vakkunidge' begeleiding kapotgereden maar daar ben ik me later pas van bewust geworden. Ik kan daar nu nog ziek van worden .
Ik had toen best wat mensen kunnen mobiliseren om iemand in huis te halen. Als je met 4 mensen eens per maand €80,- bij elkaar kunt lappen dan zijn er genoeg goede trainers die bij je thuis willen komen. Dat is altijd nog goedkoper dan een ritje AdB en heeft minstens hetzelfde effect.

Nou, zo hebben wij dat dus ook gedaan.
We hebben nu een hele goede instructeur die naar stal komt.
We hebben dan ook genoeg mensen die bij hem willen lessen en dat maakt het voor hem aantrekkelijk.
Dus wat dat betreft, geen probleem.

Astragirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-05 20:03

Ik heb vanmiddag eens les gezien van hem, en ik moet zeggen, het paard verbeterde zienderogen;. Hij gaf wel eens uitleg aans ons naast de bak maar zeker nooit langer dan een paar zinnen. En ja, hij sloeg ook zijn arm rond me en vroeg wat ik deed op die manège. Maar ach, meer ook niet

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-05 14:36

mijn instructrise heeft ook ghelest bij hem en lest nu bij marijke de jong. Ze houd de methoden aan. Ik leer super veel. Ze geeft a.s zaterdag een clinic bij ons op stal..dus ook op de manier van antoine de both. Mocht je interesse hebben ben je welkom

Bar

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-05 16:14

Ik krijg ook les van Marijke de Jong.
Ik rij er 1x per maand naar toe, samen met nog iemand van stal.
Ik heb gelukkig een trailer en auto. Maar het is inderdaad een kostbare zaak.

Gelukkig kan ik het mij veroorloven. En 1x per maand een goede les is mij meer waard dan wekelijks een goedkopere minder goede les.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-05 21:42

mijn instructrise gaat er inderdaad ook 1 keer per maand heen

CharlieVM

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-05 12:39

Wij hebben een tijdje bij AdB gelest en hij heeft zeker een aantal problemen opgelost. Het is geen slechte instructeur, maar hij vind zichzelf idd wel helemaal geweldig. En hij is niet de enige goede instructuer. Op een gegeven moment ging het ons een beetje ergeren dat hij inderdaad sommige momenten meer met het publiek bezig is dan met de ruiter, en daar vonden wij hem iets te duur voor.