Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Onassa schreef:Hoe zie jij het dan voor je, de meesten van ons hebben geen trailer, maar moeten volgens jou wel Nederland door kunnen crossen om bij een goede instructrice te komen.
En dat dan wekelijks wil je echt goed doen.
Hoe zou jij dat dan aanpakken????
Jippie schreef:Als je met 4 mensen eens per maand €80,- bij elkaar kunt lappen dan zijn er genoeg goede trainers die bij je thuis willen komen. Dat is altijd nog goedkoper dan een ritje AdB en heeft minstens hetzelfde effect.
Jippie schreef:Onassa schreef:Hoe zie jij het dan voor je, de meesten van ons hebben geen trailer, maar moeten volgens jou wel Nederland door kunnen crossen om bij een goede instructrice te komen.
En dat dan wekelijks wil je echt goed doen.
Hoe zou jij dat dan aanpakken????
Ik weet waar ik over praat ik had zelf ook nooit geen auto of trailer. Ik was zelf altijd een serieuze recreant die 2 keer per week bij de instructrice van de manege leste [voor foto's zie profiel]. Die instructrice is er nog steeds, maar mijn paard heeft amper de 4 jaar volgemaaktOnder 'vakkunidge' begeleiding kapotgereden maar daar ben ik me later pas van bewust geworden. Ik kan daar nu nog ziek van worden
.
Ik had toen best wat mensen kunnen mobiliseren om iemand in huis te halen. Als je met 4 mensen eens per maand €80,- bij elkaar kunt lappen dan zijn er genoeg goede trainers die bij je thuis willen komen. Dat is altijd nog goedkoper dan een ritje AdB en heeft minstens hetzelfde effect.