Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
runningkawa schreef:Komt nog wel
En klopt, tegen lafbekken kan ik niet

friemel schreef:Ik vind het jammer dat de relzucht hier het forumbezoekers met een andere bedoeling onmogelijk maakt om met TS een inhoudelijk en vriendelijk gesprek op te bouwen. Ook al komt daar volgens jullie weinig inhoudelijkheid van Aqua bij kijken. Als de relnichten Aqua nou op de negeer zetten, dan kunnen de anderen misschien verder gaan met vragen stellen?
Ik doe het wel anders, gaan jullie hier in al je wijsheid fijn verder drammen over wedstrijdjes tegen Tyrza, dan open ik wel een lijntje voor Aqua. Ik wil namelijk graag met haar en mensen als Ylva een dialoog (geen discussie of debat) proberen op te zetten. Het moet toch mogelijk zijn om op dit enorme forum een kleine ruimte te creeren waarin Aqua kan antwoorden zonder direkt op verzorghaffies uitgedaagd te worden? Tyrza schreef:Friemel, ik sta hier buiten. Dank je.

friemel schreef:Ja Tyrza, dat begrijp ik helemaal. Was gericht aan degenen die de dialoog niet in willen of kunnen tot er een duel tussen Aqua en jou heeft plaatsgevonden.
A8H zal ze niet plaatsen vermoed ik zo
Ik heb vorig jaar/twee jaar terug regelmatig foto's gemaakt van wanneer ik aan t rijden/lessen was bij A8H. En daar kwamen dan geen reacties op. Prima natuurlijk, mij een zorg. Maar om dan nu weer uitgebreid om foto's en video's te gaan vragen.... 
)
) Maaike schreef:Interessant topic dit, maar ik ga wel met Friemel mee en snap ook goed waarom A8H hier geen antwoorden meer geeft.
Ik heb heel lang bij A8H gereden en gelest en rij nu nog volgens die methode.
Voorwaartse drang is altijd aanwezig is mijn ervaring

Citaat:Ik lees al lang mee in de topics van A8H, het is me tot nu toe niet duidelijk geworden hoe haar methode nu werkt.