Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Paradiso schreef:@ confetti : bedankt voor de correctie! is het zo dat, mocht je de toelatingseisen hebben, je je inschrijft voor fase 2/3 en dan automoatisch ook fase 1 enz hebt? of moet je eerst fase1, dan 2, dan 3? enz?
en wat vind jij "nuttiger"/"beter" -> de basis of fase 1?
(heet dan wel geen confetti, maarja
)
Kaja schreef:Zit Jan van Beek niet in die regio???
Daar hoorde ik laatst iemand over.... Handige jongen!!
talented schreef:Kaja schreef:Zit Jan van Beek niet in die regio???
Hij heef onlangs zon cursus verzorgd in Oosteind (Noord-Brabant). Ik heb meegereden als "leerling" (heet dat zo??) en vond het niveau echt belachelijk laag. Ik kreeg les van een meisje die niet eens het verschil kende tussen schouderbinnenwaarts en schoudervoor en mij dat even wilde leren. Ik vraag me ook echt af waarop ze iemand laten zakken, want dit meisje is met een 7 voor het lesgeven geslaagd
talented schreef:@ suepergirl:
Misschien had ze ook het geluk dat er drie mannen in de jury zaten en zij een vrij mooi grietje was en lief overkwam, denk dat ze daaraan die 7 verdiend heeft
maar dan ga ik me weer afvragen waarom ik dan geen hoger cijfer heb gekregen.
(k had 2 mannen als jury) hahaha... hmmmz...
snik.... (had btw een 7, maar had gehoopt op een 8)
suepergirl schreef:talented schreef:@ suepergirl:
Misschien had ze ook het geluk dat er drie mannen in de jury zaten en zij een vrij mooi grietje was en lief overkwam, denk dat ze daaraan die 7 verdiend heeft
Haha... dat zou kunnenmaar dan ga ik me weer afvragen waarom ik dan geen hoger cijfer heb gekregen.
(k had 2 mannen als jury) hahaha... hmmmz...
snik.... (had btw een 7, maar had gehoopt op een 8)
Paradiso schreef:je moet dus met een (niet persee het paard waarmee je de cursus doet) paard L1 +1 zijn
en het paard dat je meeneemt naar cursus moet L niveau zijn.
Zijn dit de eisen vr fase 1?
talented schreef:Kaja schreef:Zit Jan van Beek niet in die regio???
Hij heef onlangs zon cursus verzorgd in Oosteind (Noord-Brabant). Ik heb meegereden als "leerling" (heet dat zo??) en vond het niveau echt belachelijk laag. Ik kreeg les van een meisje die niet eens het verschil kende tussen schouderbinnenwaarts en schoudervoor en mij dat even wilde leren. Ik vraag me ook echt af waarop ze iemand laten zakken, want dit meisje is met een 7 voor het lesgeven geslaagd
confetti schreef:
De 1e fase duurt 1 jaar, de 2e fase duurt 1 jaar en de 3e fase duurt 1 jaar (lees periode van oktober tot mei). Dus dat is in totaal wel 3 jaar korter dan jij aangeeft, geeft niet hoor.
![]()
muiszje schreef:hmm, bij het inschrijfformulier staat vermeld: (dat is dan wel voor de 3e fase, indd) ACTIEVE combinatie ..
En naar de cursus moet er een paard mee van minimaal 1.60 , echter de wedstrijdklassering die behaald is, buiten de ORUN om, mag met een D-E-pony/paard.
Kaja schreef:Helaas voor jou wel....![]()