Zep schreef:
Hij laat al die dieren in zo'n hoog tempo door de baan denderen dat je het ook al amper kunt zien, dat is ook een methode natuurlijk
dit heb je ook lekker uit zijn verband gehaald. de meeste paarden lopen te traag en moeten dus meer voorwaarts van adb. maar dat is natuurlijk niet de oplossing, want dat is t rechtrichten (maar ja dat kun je iemand niet in een paar lesjes leren. adb reikt je dus iedere les weer een stukje vh geheel aan. je zou hem dus eens een langere periode moeten volgen, want dan begrijp je misschien wat adb precies doet. misschien wil je het ook wel helemaal niet weten, want daar lijkt t meer op.....
je houdt je ook zo hardnekkig vast aan die 2 filmpjes van rubel en troubadour. ik zie hetzelfde als jij hoor. maar ik weet ook hoe deze paarden gekreupeld hebben. en het is echt niet zo dat deze paarden weer zo lopen zoals ze op het filmpje lopen, omdat ze over hun tempo worden gejaagd. van troubadour weet ik dat ie uiteindelijk 100% zuiver weg is gegaan, dat heb ik namelijk zelf gezien. rubels heb ik na die opnames niet weer gezien, maar dat paard is zo verbeterd, t kan niet anders dan dat ie ook weer helemaal goed loopt.
en die paarden die volgens jou half kapot zijn, daar is niks mis mee hoor. ze hebben gewoon last van spanning in de rug.