Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Fielychi schreef:Samjo: ik weet niet wat het doel is van je antwoord?
Een applaus voor het uitlokken van de discussie?![]()
Die was volgens mij sowieso wel gekomen.
Mijn doel net was dus om een korte samenvatting te maken over dat men het onderling wel eens is, maar op 1 of andere manier niet helemaal duidelijk naar boven kwam door onderlinge onenigheden.
Die onderlinge onenigheden zijn onze zaak niet meer, aangezien ze nu echt onderling worden gehouden.
Maar goed, Udo, suc6 ermee!![]()
En verdere antwoorden weer ontopic???
samjo schreef:
Ik hoef geen applaus hoor, daar zit ik echt niet op te wachten.
Ik dacht uitleg te geven, maar dat was blijkbaar niet nodig.
Kaja schreef:samjo schreef:
Ik hoef geen applaus hoor, daar zit ik echt niet op te wachten.
Ik dacht uitleg te geven, maar dat was blijkbaar niet nodig.
Nee niet echt...
Je probeert wel degelijk een off topic discussie uit te lokken...
samjo schreef:
Pffff, stilte.
samjo schreef:Ok, probleem opgelost.

samjo schreef:Volgens mij heeft Udo een vraag gesteld en daar verschillende antwoorden op gekregen.
Dat hier een discussie uit voort kwam is denk ik deels aan mij te danken, doordat ik mij begon ergeren aan het gekat onderling.
Hierop heb ik geprobeerd een discussie uit te lokken, door de stelling te plaatsen dat het beter was iemand in zijn of haar waarde te laten.
Daaruit is gebleken dat dat hier niet lukt, omdat er dan onderling pbtjes worden verstuurd, die naar ik begrepen heb beter niet openbaar gemaakt kunnen worden.
Poging gestaakt!!!!
samjo schreef:Ik ga nergens op door, ik gaf alleen uitleg, maar dat was blijkbaar niet nodig.
Maar dat heb je vast niet begrepen, Kaja wel.
samjo schreef:Ik ben altijd rustig.