Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sjonniej schreef:Nee RanouK dat zie jij voor 300% verkeerd; hoe meer setjes hoe beter
hoe duurder zadel hoe beter
hoe mooier hoofdstel hoe beter
hoe duurder bit hoe beter
én moet de naam van je paard overeenkomen met toppers als bijv. Bonfire
Kafue schreef::D Wisten jullie dat de kracht die je met behulp van de slofteugel op het paard van voren kunt zetten ruim vier keer groter is dan als je gewoon aan het teugeltje trekt![]()
![]()
Sjonniej schreef:Maar ik denk zeker wel dat er nu heel veel 16+ penny's opzoek gaan naar een slof. Want het in de krul trekken wordt wel veel makkelijker op deze manier.
Vakblad of niet. Er zijn er genoeg die het wel zo zien of juist niet.
Jippie schreef:
Ik weet niet waar jij je natuurkunde lessen hebt gekregen Kafue, maar als ik jou was zou ik onmiddelijk mijn geld terugvragen
![]()
De mensen voor wie een dergelijk verhaal bedoeld is voelen zich toch niet aangesproken. 99% van de slofgebruikers denkt dat op een correcte manier te doen. En 99% van de anti-sloffers zijn er van overtuigd dat je een paard altijd naar de knoppen rijdt met een slof.
Het antwoord is eigenlijk heel simpel:
neem behoorlijk les
Kafue schreef:En dan hoor ik de mensen aan de rand van de bak tegen de beginner zeggen niet zo aan de teugel trekken terwijl de prof het hoofd van het paard tussen de voorbenen heeft getrokken.