Dachten er maar meer als jou
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
SuperPepeijn schreef:jij stelt de vraag met daarin verpakt jouw conclusie (vooroordeel). als je niet goed begrijpt wat ik bedoel, kijk dan even nogmaals naar je vraag.
natuurlijk hoor je een paard niet in elkaar te trekken, dat weet ik wel hoor.
SuperPepeijn schreef::j ik wil daarom degenen die zich hierover zo fel uitlaten wel eens zien rijden.het is altijd erg makkelijk om kritiek te geven op een ander en in stef's geval frustreert ze zich er zelfs aan. totaal nutteloos. stop die energie in het verbeteren van jezelf, denk ik dan.
klomp schreef:wow flashback naar het aqua8horse tijdperksuperpepijn ik raad je zeker aan om eens bij runningkawa te gaan kijken! ik denk dat je nog een hoop van haar kunt leren!!!
(overigens is het superpepEijn).
SuperPepeijn schreef:wow flashback naar het aqua8horse tijdperk
ik ken jou niet en voor zover ik weet jij mij niet, dus ik snap even niet hoe jij kan beoordelen of iemand beter dan ik of niet kan rijden (los van het feit of dat wel of niet zo is), ik kan ook niet beoordelen of rk iets van mij kan leren omdat ik rk nog nooit heb zien rijden.
SuperPepeijn schreef:zo zie je maar er zijn ook bokkers mij wel begrijpen, ook al zijn die enorm in de minderheid
SuperPepeijn schreef:wow flashback naar het aqua8horse tijdperk(overigens is het superpepEijn).
ik ken jou niet en voor zover ik weet jij mij niet, dus ik snap even niet hoe jij kan beoordelen of iemand beter dan ik of niet kan rijden (los van het feit of dat wel of niet zo is), ik kan ook niet beoordelen of rk iets van mij kan leren omdat ik rk nog nooit heb zien rijden.
ik weet wel dat de manier hoe rk haar mening uit mij niet altijd bevalt (en vice versa waarschijnlijk) dus ik denk dat van een leerproces weinig komt.
wel bedankt voor de uitnodiging kawa.
over mijn mening; vaak wordt die niet begrepen lusitana en daar wordt op gereageerd als jij nu doet. het is niet de schuld van de schrijver noch van de lezer. de meeste grote denkers worden niet begrepen in hun tijd.
)SuperPepeijn schreef:als jij zegt dat ik iets van haar kan leren, heb je mij beoordeeld, terwijl je dat niet kan. ik vat het niet hatelijk op (zal mij een zorg wezen), ik wijs alleen even aan dat je daarmee fout zit