Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
SuperPepeijn schreef:horen die voorbenen zo schuin onder de massa?
wel lekker bezig, zo in je achtertuintje

Wouter24 schreef:Mijn avater wat groter:
[image]
Meer buiging in de achterkoten dan voor. Gaat mooi zitten. Veel buiging in de gewrichten, duidelijk twee benen aan de grond. Maar ook deze piaff is niet juist
), maar het is geen kunst om een goed moment uit de piaffe te pikken. Dat 'goede' moment van Anky ziet er ook redelijk uit, als je vluchtig kijkt. Het gaat juist om de wisseling van de pas, dus van links/rechts naar rechts/links. Alleen dan kun je zien of en welk voetje er blijft staan. In het voorbeeld van Salinero de voorvoetjes, in het voorbeeld van Boldt misschien een achtervoetje. Aan de momentopname van Salinero hierboven is dat echter niet te zien (hoewel de stand van het voorbeen en de koten het wel een beetje weggeven), net zo min als aan jouw foto, Wouter, daar zou je de beeldjes ervoor/erna voor nodig moeten hebben. Dat betekent echter niet dat dat geen goede piaffe is. Zoals ik dit plaatje zie, lijkt die goed en mooi verzameld (hoofd mag wat mij betreft wat hoger, maar dat is weer een ander topic
). Waarom twijfel je hier zelf aan?