Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

SuperPepeijn schreef:aqua, om even op jou terug te komen. met het rijden van "enkele oefeningen" bedoelde ik niet gelijk de piaffe. ik zou die ook niet gaan rijden voor ik zeker wist dat alle voorbereidingen in orde zijn, het is immers een zware oefening. ik vind het een beetje raar dat je nou net de piaffe van alle oefeningen moet noemen, daarmee omzeil je weer mooi de vraag
ik hoop dat je bij een clinic je toch iets beter kan uitdrukken, dat zou een instructrice wel moeten om de aandacht erbij te houden.
Aqua8horse schreef:laat je niet meeslepen door je emoties a8, richt je op de discussie.Nou moet je even ophouden SP, ik vind het nu vervelend worden. Ik omzeil geen enkele vraag, jij mist alleen het antwoord. In het begin kan je lezen wat ik bedoel met oefeningen. Overigens al speciaal vermeld voor dit soort reacties.
Aqua8horse schreef:het lijkt me een foute observatie dat elk paard dat aan bovenstaande voldoet, recht isNee, ook niet aan de observatie volgens mij. Een paard wat in balans loopt is recht en die heeft geen problemen op rechts of op links. Tevens loopt zo´n paard met gemak nageeflijk en zijn de tact en de schwung duidelijk zichtbaar. Ook de uitstraling van het paard is ontspannen en niet gespannen of verbitterd door de druk die op de mond wordt uitgeoefend.

SuperPepeijn schreef:laat je niet meeslepen door je emoties a8, richt je op de discussie.
Aqua8horse schreef:Dat vind ik echt heel jammer en ik hoopdat je snel wel weer in staat zult zijn om te rijden.Gezondheidsredenen zijn de oorzaak van het nog niet kunnen geven van een clinic dames en heren.