Zijn jullie VOOR of TEGEN een slof-teugel?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Astragirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 19:07

Heb eerlijk gezegd in mijn 18 jarig bestaan nog nooit een ruiter gezien die de slof of dergelijke goed gebruikte, allemaal was het ecth een gevecht, daarom dat ik er tegen ben. Als ik een voorbeeld zie van goed gebruik verander ik mijn mening. Haha! Cool

Elke86

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 19:22

Ik ben er Voor en ERtegen, oke effe uitleggen zeker, héhé. Wanneer een slof gebruikt wordt door een ruiter die weet wat hij doet en de slof enkel gebruikt waneer dit nodig is ben ik er voor, want dan kan het een wondermiddel zijn. Maar sommige ruiters denken nogal snel van hun eigen dat ze een slof kunnen gebruiken en wat krijg je dan voor resultaat "paarden in de krul getrokken zonder iets of wat van ontspanning", dan ben ik er dus echt tegen !

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 19:25

Nou dan mag je best wel eens een keer komen kijken. Ik rijd graag met slof buiten, heb hem nooit nodig maar ik heb gewoon niet genoeg vertrouwen in mijn eigen rijkunsten om buiten snel een probleem op te lossen........ je moet je voorstellen dat ik altijd, maar dan ook altijd eerst een speeltuin door moet!! Kan niet anders....... en ik moet gewoon een woonwijk door....... een paard kan daar met drie galopspassen voor tonnen schade aanrichten....... ik wil dat risico niet lopen...... dus hang ik er een slof aan....... en nogmaals nog niet nodig gehad, maar wel zo lekker rustig tussen de oortjes Haha!

Bravura

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 19:35

TEGEN dergelijk soort hulpmiddelen! Heb zelf ook nooit gebruik gemaakt van dit soort middelen.