Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Pipo"]
Uit betrouwbare bron weet ik dat anky sinds kort pas paarden ook traint op een andere manier dan alleen de rolkurmethode. Misschien had Junior dat ook wel prettig gevonden.
[/quote]
[quote="pipo"]
[quote="Aimee schreef:en dat heeft er niets mee te maken of zij nu ineens van haar systeem is af gestapt.
:?:? Uit de eerste quote van jou, Pipo, maak ik toch echt op dat je stelt dat Anky Citaat:Verder gaf jij zelf aan dat jij Junior regelmatig moest laten uitbokken zodat Anky erop kon. En ze heeft zelf ook aangegeven dat het niet het makkelijkste paard was. Daarom zeg ik: Net als Horsedance overigens, ben het volkomen eens met haar post. Niet ieder paard past bij een systeem.
Aimee"]
In m'n leven heb ik al op meer dan één schimmel gereden, volgens mij ligt het niet zo aan de kleur hoe het onder je voelt.......
laten we zeggen dat deze schimmel redelijk goed als rodeopaard uit de bus komt......![]()
[/quote]
[quote="Aimee schreef:Hmmmm..... denk dat over het algemeen slechts het halve verhaal bekend is, maarruh.... ik wil Junior best wel weer lekker rond bokken hoor:D , misschien wat wilde buitenritjes maken.... sprongetje voor de afwisseling.... mwah, zou ie er weer zin in krijgen?
Voor mij hoeft er niet eerst een ander op.......![]()
Aimee schreef:[. En omdat hij niet makkelijk is past niet ieder paard bij een systeem??? .
[/quote]
Aimee schreef:Anky heeft een systeem waar ze zelf graag in rijdt, dit systeem past echter niet elk paard en dat weet zij als geen ander. Anky en Sjef geven zelf ook aan dat ze paarden uitzoeken die bij hun systeem passen, maar ze houden nooit strikt één systeem aan. Binnen dat systeem zijn verschrikkelijk veel variaties mogelijk en voor elk paard gebruiken ze een andere variatie. Het ene paard moet wat dieper gereden worden dan het andere, enz. zo doen zij dat dan ook.
:D. Maar dat zijn wij geen van beide, Pipo. Rijkunst laat je zien door het te doen, niet door het te blaten. Of iemand nou Warendorf, Deurne of de ORUN heeft gedaan, of op alle topstallen heeft gewerkt. Het gaat er niet om wat er op papier staat, maar wat je in praktijk laat zien.