Missouri"]
[quote="Desiree schreef:Ik ken ook iemand die heel eerlijk is met paarden, maar die zit in Nieuw Balinge, in Drenthe.
Monja?
[/quote]
Yep. Heeft veel gevoel voor paarden. en is ervaren.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Pipo"]Volgens mij hebben jullie het over Gert van t Hof. Ik niet namelijk!
[quote="Sjuimpje schreef:We hebben het klaarblijkelijk allemaal over één en dezelfde persoon, ik zelf heb alleen positieve verhalen over hem gehoord.
.... beest heeft 'r hem meteen afgebokt terwijl die man in de streek erg befaamd is in het zadelmak maken en de meest gemene bokken uit onder z'n kont kreeg
jacobien schreef:
Het hoort gewoon bij de opvoeding van je paard en het stukje vertrouwen wat je moet winnen bij een paard. Als een paard je vertrouwt zal hij door het vuur voor je gaan, dit is iets wat onmisbaar is bij een toekomstig (top) sportpaard !

Pipo schreef:
Als je er tig hebt zadelmak gemaakt dan houdt de fun een keer op. En dat is bij mij nu wel het geval. Al moet ik zeggen, dat ik dit eigenlijk veel enger vind. Normaal ken ik het paard al goed, en het paard kent mij.
) paarden deden we dat ongeveer ook zo.Je kon die beesten eerst wel allemaal gaan longeren,maar dan ben je op een gegeven moment zo bezig met dat dominantie spelletje en elkaar te slim af zijn,dat je alleen maar om de hete brij heen draaide.jacobien"]
[quote="Pipo schreef:
Als je er tig hebt zadelmak gemaakt dan houdt de fun een keer op. En dat is bij mij nu wel het geval. Al moet ik zeggen, dat ik dit eigenlijk veel enger vind. Normaal ken ik het paard al goed, en het paard kent mij.
jacobien schreef:Je brengt je kind toch ook niet weg om te leren fietsen![]()
Ilindra"]
[quote="jacobien schreef:Je brengt je kind toch ook niet weg om te leren fietsen![]()

Ilindra schreef:Maar wel om te leren zwemmen![]()
Elke situatie en elk paard is anders, kan me heel goed voorstellen dat mensen hun paard wel wegbrengen om te laten beleren c.q goed aan te laten rijden.
Ken genoeg totaal verkl*te paarden door mensen die het wel even zelf zouden doen, tijdje op een manege gereden dan ivm de financiën een groen paard kopen en vervolgens zelf beleren..........
Echt het recept voor ongelukken