Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
terpentijn schreef:Aantal pagina's terug staan in dit topic wat foto's van haar, geplaatst door degene die haar aan het beleren is.
Ik wacht zelf maar rustig af of er nog een update van die kant komt, als er van die kant iets te melden is komt dat vanzelf wel, ik ga iemand niet in de nek zitten hijgen.
terpentijn schreef:Hahaha! Ik zei echter niet dat ik niet nieuwsgierig was, natuurlijk, maar iemand moet ook wel de kans krijgen om diens werk te doen, waarbij bij zadelmak maken e.d. bij voorbaat nooit iets vastligt.
Bovendien: ze staat daar voorlopig nog wel eventjes, dus het verhaal gaat nog wel even door, waarbij ik niet verwacht dat om het minste of geringste een update met foto's wordt geplaatst.
crazycactus schreef:Veeleisend stelletje zijn jullie zeg![]()
heb het druk gehad, schoonfamilie op visite dus niet zo veel met de paarden gedaan, Khav wel nog gelongeerd met zadel en nog een paar keer dubbele lijnen werk, mevrouw zegt
![]()
hebbie niets spannenders
Manlief is deze week 's avonds wel thuis dus zal vragen of hij wat bewegingsfoto's wil maken en haar uiteindelijk even vast houd als ik er op ga.
Op een krukje naast haar staan en over haar heen hangen is overigens ook niet eng....
Oh en mijn jongste zoon (11) vind Khavanna ook erg leuk, heeft vanmorgen nog met haar staan knuffelen hahahaha. Mamma, zegt ie, die nieuwe paard is best lief.
elenaMM77 schreef:.
zieeeeeeeeeeeeeeee
als je maar hard genoeg aan het draadje blijft rammelen rollen de nieuwtjes er vanzelf uit..
kom op het is komkommertijd, ik heb geen bijrijdpaard en de manegelessen liggen de komende weken stil..
dus de roman die jullie hier beiden schrijven (met plaatjes, altijd goed) is mijn enige vertier..
* buigt het hoofd onder de armen, lange haren zwieren over tafel, en vanonder het bruine haar, met grijs gesierde wortels, klinkt een hart verscheurend snikken. af en toe kantelt het hoofd zich en schitteren diepblauwe ogen tussen al dat bruin door om te kijken of haar tranen ook enig effect hebben*