Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Joolien schreef:Juulxx schreef:Joolien, Ik zie je reacties uiteraard wel hoor! en ik doe er ook zeker wat mee:) Ik zit me nu meer af te vragen wie me vanaf de grond kan helpen.. want ik neem aan tot je bedoelt dat er elke keer iemand soort van bij is die me kan helpen toch?
Ja dat klopt, ik weet bij jou ook niet zo snel iemand, maar misschien weet iemand in dit topic iemand die bij jou in de buurt komt of kun je hier op de afdeling diensten een oproepje plaatsen of mensen hier iemand weten.
Nicky1963 schreef:Heeft iemand op het profiel van TS gekeken en de foto gezien dat ze galoppeert op het strand?
TS, als je zo op je paard zit is het een wonder dat je nog niet verschrikkelijk verongelukt bent.
Sorry dat ik zo duidelijk ben, maar dit kan niet!
Arm, arm paard..

Beetje simpel om dat allemaal zo maar aan te nemen.
maar daar wordt aan gewerkt hoor;)
essie_blue schreef:Nicky1963 schreef:Heeft iemand op het profiel van TS gekeken en de foto gezien dat ze galoppeert op het strand?
TS, als je zo op je paard zit is het een wonder dat je nog niet verschrikkelijk verongelukt bent.
Sorry dat ik zo duidelijk ben, maar dit kan niet!
Arm, arm paard..
Wat is dit voor een debiele opmerking?? Jeetje he![]()
![]()
Ben het overigens eens met Sammie, vind dat dit topic wat persoonlijk is geworden.. En Caily schaam me.. Wat een belachelijk lompe opmerkingen.
Vind het überhaupt jammer dat het nu weer zo persoonlijk moet, snap ook niet dat sommigen alles maar zomaar aannemen. Wie weet heeft Liesje wel gewoon een hekel aan TS en wie weet is TS echt een eigenwijze drolBeetje simpel om dat allemaal zo maar aan te nemen.
1 ding is zeker, tinkerlief luistert voor geen meter en dat moet opgelost worden. Helaas is dat niet 1,2,3 op te lossen, en dus heb ik een hele originele tip: zorg voor goede begeleiding.
essie_blue schreef:Ben het overigens eens met Sammie, vind dat dit topic wat persoonlijk is geworden..
1 ding is zeker, tinkerlief luistert voor geen meter en dat moet opgelost worden. Helaas is dat niet 1,2,3 op te lossen, en dus heb ik een hele originele tip: zorg voor goede begeleiding.
Juulxx schreef:Even over in de bak rijden..
Madam is/was hevig aan het bokken en stijgeren anderhalve maand geleden..
En heb toen veel grondlessen met haar gedaan.. Sinds een week rijd ik weer in de bak..
Maar kan ook nog niet alleen in de bak want dan werpt ze me er af..
Juulxx schreef:pearl als ik niet mijn fouten zou toegeven.. dan zou er ook niks zijn met roos.. het is altijd wel heel makkelijk om alles op je paard te schuiven.. maar uiteindelijk liggen de meeste problemen toch bij de ruiter..
Inderdaad. Dat heb je goed gezien
rosasara schreef:leer haar de noodstop, doe dit in de bak.
je moet een van je teugels in de andere hand doen en met die lege hand van het hoofd naar de schoft/maneneind "vast zetten" tot ze met dr neus je voet raakt, doe dit stap voor stap elke keer dat ze een beetje met haar hoofd naar jou voet toe gaat belonen door haar weer los te laten en paar stapjes veder te lopen daarna nog een x proberen.
succes!
Groetjes Rosa
!