Bang geworden na vallen/paard bokt

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Ilse_123

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-14 21:21

Oh help, hoe heb je dat overleefd met je beugel? Je voet zit er helemaal doorheen?

TS, hoe gaat het nu?
Angst is iets dat paarden helaas ruiken (offuh, eigenlijk voelen), dus elke keer dat je met angst op een paard gaat zitten is de kans er dat hij bij jou minder braaf is dan dat ze eigenlijk zijn. Fijn dat je nu weer vertrouwen op kan doen, hopelijk kom je van je angst af :D

Cajushe

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-14 21:26

@Ilse, ik gleed er echt heel zachtjes af! mijn been schoot in de beugel omdat ik nog niet stevig zat, maar heb er niks van gemerkt, ben totaal niet blijven hangen, ik heb ook een foto dat ze ziet hoe ik op de grond neerkom, en dan zie je ook dat ik heel zachtjes via mijn benen op de grond glij. dus het viel ontzettend mee! stond gelijk op om me paard te vangen haha, daarna weer opgestapt, en sindsdien heeft ze het niet meer gedaan, was puur uitproberen, was namelijk de eerste keer dat ze het deed bij me! het is een pittig paard, en angst is een enorm belangrijke factor bij haar. ze voelt het en reageert erop, je moet heel duidelijk overwicht hebben, en dan doet ze het prima, en zijn er ook geen problemen meer :)