Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
thirzanaomi schreef:Ja snap jullie helemaal.
Ff over dat buitenrijden, ik neem mijn zusje dan ook mee, die kan de eerste keren de pony vasthouden enzo, .
Baal schreef:Laat je aub niks wijs maken: een kind van 1.70m past met alle gemak op een Welsh Dpony! En dan lees ik nog reakties als : een kind van 1.55m past ook op een paard (we hebben het hier over een kind van 45kg meen ik gelezen te hebben?). En dan nog eentje die Welshjes met zo'n klein zadeltje niet fijn vindt rijden....Op een D-Welsh pony past gewoon een 17'' zadel.
En nog iets: je kunt prima wedstrijden rijden met jouw lengte en een Dpony!
Baal schreef:Laat je aub niks wijs maken: een kind van 1.70m past met alle gemak op een Welsh Dpony! En dan lees ik nog reakties als : een kind van 1.55m past ook op een paard (we hebben het hier over een kind van 45kg meen ik gelezen te hebben?). En dan nog eentje die Welshjes met zo'n klein zadeltje niet fijn vindt rijden....Op een D-Welsh pony past gewoon een 17'' zadel.

ik ben 1,57 en rijd toch echt op tank van 1,85 en ook echt zelf opzadelen.... gaat prima.