wat kan dit veroorzaken?? (filmpje)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Duijfje

Re: wat kan dit veroorzaken?? (filmpje)

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-13 12:21

Mijn eigen paardje deed dit ook een tijdje geleden. Het begon ook met doorzakken van het achterbeen. Maar ook met rijden was hij niet vooruit te branden en los te maken, Alsof ik beton in mijn handen had..

Ik had hem daarvoor a laten behandelen door een osteopaat. Maar naarmate het erger werd heb ik er een Chiropractor bij gehaald. Zij heeft hem nu 2 keer behandeld, hij loopt als een tierelier, en zijn "Werklust" is toch echt wel veranderd.

De conclusie bij ons was dat zijn Nekwervel niet Oke zat. Wij waren zelf juist naar de achterkant aan het zoeken. Met veel oefeningen ( Worteloefeningen) Met de hals en deze behandeling is het dus goed gekomen.

Ik heb ook gedacht dat het niet meer ging tussen mij en mijn paard. Maar toch blijf je doorzetten.

Misschien een idee om een chiropractor erbij te halen??

Jessica_R

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-13 13:02

Bedankt voor je inbreng, maar het lease contract is inmiddels afgelopen en het paard is niet langer van mij! Bij hem is inderdaad toen ook iets rechtgezet in de hals!

Duijfje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-13 13:04

oh oke, jammer!

Toch: graag gedaan :)