Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

En als hij goedgekeurd word, verwacht en eis ik foto's!
Kirsha schreef:GUSTIxBILL schreef:Je kan desnoods nog een contract opstellen dat als hij ooit iets mankeert aan dat been het op hun kosten word opgelost?
Denk niet dat je dat erdoor krijgt, als een 4,5 jarig paard ooit iets mankeert aan dat been... Hij kan best later wat oplopen, je gaat niet over 10 jaar terugkomen dat het paard toch niet gezond was. Maar ik ga er vanuit dat je het over de korte termijn had
littlesannie schreef:mijn hafje is ook moeilijk op linkszo moeilijk dat ze met volte in galop zichzelf compleet van de volte aftrekt.. weet niet of dit hier mee te maken heeft maar ik herken het wel
Zandro schreef:Bij de stoeterij lag er een county zadel op; wellicht iets om naar uit te kijken?
PS: als jij nog ergens een leuke tinker ziet dan tip me maar!
XxChelsey1xX schreef:littlesannie schreef:mijn hafje is ook moeilijk op linkszo moeilijk dat ze met volte in galop zichzelf compleet van de volte aftrekt.. weet niet of dit hier mee te maken heeft maar ik herken het wel
is dat toevallig een haflinger-dingetje? mijn haf doet linksom ook altijd moeilijk,
de haflinger van een vriendin ook en de haflingers op de manege waar een andere vriendin rijd gaan ze linksom spontaan gek doen