zap schreef:Nee, hmm lastig. Staat de wind een bepaalde richting op?
Ik geloof (sorry bokt) ook niet zo in rijtechnische problemen of rug en dergelijke. Ik denk dat het best iets medisch kan zijn, maar dat het dan in combinatie is met het weer (zon, pollen, geur, geluid, licht, wind). Ik het ook weleens een pony gereden die niet te rijden was in de zon, schiet me te binnen. Ging je naar de binnenbak was er niks aan de hand en als je naar buiten ging begon het gedonder weer. Die heeft een neuskapje gekregen en toen was het over.
Wel vreemd dat ze het in het bos niet doet. Het is iets bij jullie op het terrein lijkt me. Iets dat reageert op de zon (welke chemische reacties zitten er in de planten bij jou).
Ik denk dat zo'n neuskapje nog wel te proberen is. Is te overzien qua prijs en is makkelijk zelf te proberen.
Jij geloofd daar misschien niet zo in, maar het kan zeker wel zo zijn hier ook gehad.
Steeds maar dingen verzinnen/ proberen uit te sluiten oid, want volgens de ruiter lag het echt niet aan haar, na diverse onenigheden afscheid genomen en het paard zelf gaan rijden en ze schud nu niet meer met rijden, niet met regen, niet met wind, niet met sneeuw. helaas nog wel als ze in de wei staat bij neerval
Ook al andere mensen er op gehad met diverse weersomstandigheden en ik kan nu echt met zekerheid zeggen dat het aan de ruiter heeft gelegen dat ze is gaan schudden.
Ze is ''nog'' niet 100 % schud vrij, maar ik heb goede hoop dat het over zal gaan.
).