Tips gezocht om paard aan teugel te krijgen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 11:38

idd Gaaaap

Ik maak geen woorden meer vuil aan phia en Natasha, verschrikkelijk zulke mensen, bleh.
En jullie zullen ook nooit beter leren rijden, als jullie denken zelf alles te weten ipv dat argument in andere hun schoenen te schuiven.

En als we het dan over nivo hebben, dat is ook duidelijk zichtbaar in dit topic en als we ervaring en foto's en paarden bekijken van die personen.

Toedeloe Doei, doei

En Natasha, hou je je bedreigingen voortaan per pb weg, daar ben ik niet van gediend en de volgende gaat naat Bart.

Citaat:
Maar je woont niet zo ver bij mij vandaan he?
We zullen eens "meeten"

Zoiets mag iedereen wel lezen, toch

ibikus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 11:42

Echt helemaal 'Des Phia'...
Gelijk weer de gebeten hond uithangen.
Lees nou eens, dat zeg ik helemaal niet.
Maar om iemands rijtechnische commentaar neer te sabelen aan de hand van deze persoon zijn ervaringen en prestaties is een beetje dom, zeker als je zelf overtuigd bent van je eigen gelijk en nog veel minder prestaties hebt neergezet. Dan kan je wel een paar namen opnoemen, nou dat kan ik ook, en die mensen waar jij op doelde ook.

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 11:47

Ik dacht dat er een gewone discussie aan de gang was waarbij men de verschillende systemen uit de doeken aan het doen was.

Beetje flauw om dan alles direct in het belachelijke te trekken, een discussie is dan niet meer mogelijk. Ik heb PhiaBink een UN gegeven.