...gaat zichzelf streng toespreken om niet met een hoopje ellende thuis te komen.....

(flauwekul natuurlijk, dat ben ik ook echt niet van plan, hoe verleidelijk ook. Ik wil echt gaan voor een superbrave)
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

met dit soort dingen is het altijd zo dat je enerzijds een vlotte oplossing wil omdat je je paard niet alleen wil en anderzijds de tijd moet nemen om goed rond te kijken, idd de optie van een leenbeest is misschien wel een goede.. en eventueel zelf een advertentie op bokt\marktplaats zetten wat je zoekt, wie weet.. en wat ik om me heen zie is dat er genoeg mensen een plekje zoeken voor paard omdat toch ook wel de crisis in paardenhebbend nederland is aangekoemn
Zooist schreef:Ik zie je al gaan Amanda

Wat mot je nou?? Kinke schreef:advertentie had ik ook al aan gedacht maar vrees juist omdat het zo slecht gaat in de paardenhandel, dat ik dan bestookt wordt met reacties (ook als het een totaal ander paard betreft dan wat ik zoek) van mensen die met spoed hun paard willen verkopen. Daarom had ik het hier ook gevraagd, denk dat de manier van omgaan met paarden in jullie topic duidelijk naar voren komt en dat jullie daarom ook beter 'voelen' wat ik zoek.

Hij had het net terug van een andere tester, en nu wilde ik het dus weer een weekje houden 
Het voelt best stabiel, en het zit vrij breed. En je zit met je hele been tegen je paard aan, dat is echt wel prettig 

welkom terug Apple
Ik zou niet te snel een ander paardje aanschaffen mss iemand anders met merrie bij jullie tijdelijk op stal een idee? dan is Titan niet alleen en komt er tzt weer 1 bij voor jou maar heb je daar alle tijd voor. 
Een paard met dat zeldzame gouden karakter. Typje...heeft alles al gezien, niet van d'r stuk te krijgen of in ieder geval niet oncontroleerbaar stuiterig. Waar de neefjes en nichtjes ook eens een rondje op kunnen zitten. Een ongecompliceerd paard dus
Ik ben bang dat wanneer ik een advertentie zet, ik weetikhoeveel onzinnige reacties ga krijgen, er zijn tenslotte veel mensen die hun paard de meest geweldige vinden. En dan zijn er nog de verkopers die het geen fluit uitmaakt waar een dier naartoe gaat en die een mooi verhaal ophangen. Daarom wil ik liever via eventuele ervaring van anderen, bijvoorbeeld hier uit dit topic een paard vinden. Toekomstige paard moet uiteraard helemaal happy zijn met Titan en andersom, maar ik wil ook een beetje lief gevonden worden
En manlief moet er ook mee om kunnen pakken (en hij weet vooral veel van koeien, en heeeeel weinig van paarden).