Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Sabientjeuh schreef:Wat een zinloos topic, ts neemt bijna tot niets aan.
Wil les via de computer, ja hoor dat gaat vast helpen...
Ik ben er van overtuigd, dat dit probleem grotendeels bij de ruiter ligt.
Ik stel voor slotje op dit topic!
Lovely schreef:Werkt goed he, je hakken uitdrukken en links en rechts net zo hard schoppen en trekken. Hoe is het met de drukking op zijn rug, is die al beter?
dior_bokt schreef:aerdenhout1,
Ik denk dat links zijn moeilijke kant is ,omdat hij vaak de andere kant op gaat rennen naar rechts,
Als hij op die kant moet gaan inbuigen in zijn hals,
dior_bokt schreef:....Dan blokeert hij, en dan wil hij er niks meer van die persoon weten,
Ik wil heel graag lessen en ik ga echt wel opzoek naar iemand die mij goed kan gaan helpen met hem,
Ik zie ook in dat dit wel de laatste kansen zijn om het paard weer goed te gaan krijgen ,dus dan wil ik die kansen ook gaan pakken die het beste voor het paard zijn,
singasong schreef:dior_bokt schreef:....Dan blokeert hij, en dan wil hij er niks meer van die persoon weten,
Ik wil heel graag lessen en ik ga echt wel opzoek naar iemand die mij goed kan gaan helpen met hem,
Ik zie ook in dat dit wel de laatste kansen zijn om het paard weer goed te gaan krijgen ,dus dan wil ik die kansen ook gaan pakken die het beste voor het paard zijn,
En zou je de optie, dat iemand aan jouw paard kan vragen waarom dit gebeurd, niet willen weten?
Persoonlijk denk ik dat je even iets verder moet gaan dan een andere manier van rijden of leskrijgen![]()
Is niets moeilijks aan hier achter te komen. Kan allemaal op afstand!
Lovely schreef:Is dit een serieuze suggestie? We weten toch allemaal wel dat dat reading-gedoe hartstikke nep is?