Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Waves schreef:Sjesus.. dit moet een geintje zijn toch?![]()
En anders, TS je moest je rot schamen! Je paard probeert je iets te vertellen maar je stopt gewoon steeds een banaan in je oren en propt hem een panty om z'n tong! Doe eens normaal!
Waarom mag je NIET zonder panty rijden? Is toch eerder andersom?
Kinke schreef:Ach, hou toch op met die onzin TS! Dit had je in het vorige topic ook al kunnen zeggen.
Dan is het toch simpel, gewoon een ander paard zoeken om op te rijden en niet meer meewerken aan deze mishandeling.
dan weet je zelf niet wat mishandelen is als je dat al vind van een panty Mindfields schreef:Een panty om de tong doen is mishandeling. Want je negeert wat het paard je probeert te vertellen(namelijk dat hij pijn heeft), door hem nog meer pijn te doen.
dior_bokt schreef:Mindfields schreef:Een panty om de tong doen is mishandeling. Want je negeert wat het paard je probeert te vertellen(namelijk dat hij pijn heeft), door hem nog meer pijn te doen.
Het paard verteld ons niks hij heeft nooit zijn oren plat met rijden dus dan is er ook niks aan de hand zegt de intructeur tegen mij
En hij zwiept ook niet met zijn staart
dior_bokt schreef:Mindfields schreef:Een panty om de tong doen is mishandeling. Want je negeert wat het paard je probeert te vertellen(namelijk dat hij pijn heeft), door hem nog meer pijn te doen.
Het paard verteld ons niks hij heeft nooit zijn oren plat met rijden dus dan is er ook niks aan de hand zegt de intructeur tegen mij
En hij zwiept ook niet met zijn staart
[/quote]
hahaah hier moest ik echt om lachen. Straks opent ze een topic hoe je alles tegelijk kunt gebruiken.dior_bokt schreef:zo denk ik niet hoor
Ik word er alleen erg boos van als hij ze tong er uit laat hangen om niks![]()
Omdat ik geen zin heb om hem elke keer stil te moeten zetten en dan die lap weer naar binnen te moeten doen
dior_bokt schreef:papagroom schreef:Weet je......ik denk toch echt dat dit allemaal flauwe kul is en TS jullie allemaal voor het lapje houdt.....het is vast een geboren cabaratiere.....Dit had niet misstaan als een soort van penny show in de plaatselijke plattelands schouwburg......zo veel domheid en volhardendheid kan niet echt zijn...
heb jij niks beters te doen of zo