Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
jessy schreef:Citaat:Dat ik het in het forum, en dit heb ik al vaker gezegd, niet uit wil leggen is mijn goedrecht, daar heb ik mijn redenen voor. Dus als je werkelijk geinteresseerd bent PB dan even en PB eventueel concrete vragen als je die hebt. En als mensen dat niet willen, dat is dan hun goedrecht maar dan moeten ze ook ophouden om het wel in het forum te doen. Dat vind ik vervelend. Ik respecteer hun mening ook.
Dit is dus precies waar ik het niet mee eens ben. Als je in het forum niet wilt uitweiden over je methode, hou dan ook op met iedereen er meteen mee om de oren te slaan! Je kunt geen topic lezen waaraan jij actief hebt deelgenomen, zonder dat er door jou naar wordt verwezen. Zoals ik al eerder zei, kan ik me voorstellen dat je ernaar verwijst. Maar leg het dan uit.
Wat je nu doet lijkt op; "Pardon, dames en heren, maar ik kom u nu even een oor vol geven van mijn methode. Wat die inhoudt? Jahaa, daar ga ik het nu even niet over hebben. Het belet mij echter niet om aan te nemen dat u wel moeite zult doen om mij te begrijpen."
Dat getuigt dus in mijn ogen niet echt van respect voor de luisteraar. Het is aan degene die een idee introduceert om zich duidelijk te maken aan zijn of haar publiek. Als je vindt dat het jouw goed recht is om dat andersom te doen, (nl. het publiek mag als het zin heeft mij najagen en dan zal ik zo goed zijn om een tipje van de sluier op te lichten) dan kan je publiek treffen dat daar geen zin in heeft en daar negatief op reageert. En het is idd hun goed recht om geen moeite te willen doen want jij vraagt hun om te beginnen jouw methode als gegeven in een topic te aanvaarden!
Kilometers off-topic,
Maar dit is mijn mening en ik deel ze.
Romkabouter schreef:Aqau8horses heeft ervoor gekozen haar geheimen niet openlijk ten toon te spreiden op dit forum. Misschien om te verkeerde interpretaties te voorkomen, misschien andere redenen. Feit blijft dat zij daar voor gekozen heeft, als je het echt wilt weten, ga er dan gewoon heen. Je rijdt anders ook wel eens ergens voor niets heen. Wie weet pakt het heel goed uit en werkt het zeer goed voor je! Het excuus dat het zo ver is, vind ik een beetje raar als je steeds weer zo nieuwgierig naar deze methode bent. Of het wel of niet voor je werkt is van ondergeschikt belang.
Enniewee, het is haar keus om het niet openbaar neer te zetten. Dit dient gerespecteerd te worden vind ik. Als ik precies wil weten wat het is, kan ik er zo heen rijden. En volgens mij hoef ik niet eens een paard mee te nemen.
Citaat:Aqau8horses heeft ervoor gekozen haar geheimen niet openlijk ten toon te spreiden op dit forum. Misschien om te verkeerde interpretaties te voorkomen, misschien andere redenen. Feit blijft dat zij daar voor gekozen heeft, als je het echt wilt weten, ga er dan gewoon heen. Je rijdt anders ook wel eens ergens voor niets heen. Wie weet pakt het heel goed uit en werkt het zeer goed voor je! Het excuus dat het zo ver is, vind ik een beetje raar als je steeds weer zo nieuwgierig naar deze methode bent. Of het wel of niet voor je werkt is van ondergeschikt belang.
Enniewee, het is haar keus om het niet openbaar neer te zetten. Dit dient gerespecteerd te worden vind ik. Als ik precies wil weten wat het is, kan ik er zo heen rijden. En volgens mij hoef ik niet eens een paard mee te nemen.

Romkabouter schreef:
Beste oplossing imo: Elkaar ontmoeten en kijken of je daadwerkelijk iets van elkaar kunt leren of dat het inderdaad is wat je altijd al doet.
Aqua8horse schreef:Nu even een vraagje aan jou? Waarop beoordeel je mijn bedrijfsvoering?
Ik denk dat mijn reacties niets te maken hebben met de bedrijfsvoering. Het heeft te maken met een methode die op dit bedrijf gebruikt wordt. Dit is toch heel wat anders of zie ik dat verkeerd?
gijsenkim schreef:Den haag - Creil ... ik ben 4 uur onderweg. Zou ze me halverwege ontmoeten ben ik zeker van plan om er naar toe te gaan. En trouwens ik schreeuw niks over een revolutionaire nieuwe methode, zij moet mij overtuigen ik niet haar, dus lijkt het mij dat zij naar mij toe komt en niet andersom.....
Beetje moeite, als ik erheen ga ben ik een dag kwijt. Ik werk ook 40 upw en heb een gezin, en een huishouden, dus even een dag kwijt zijn betekend dat ik dat ergens anders weer op moet vangen
essie79"]
[quote="Aqua8horse schreef:Nu even een vraagje aan jou? Waarop beoordeel je mijn bedrijfsvoering?
Ik denk dat mijn reacties niets te maken hebben met de bedrijfsvoering. Het heeft te maken met een methode die op dit bedrijf gebruikt wordt. Dit is toch heel wat anders of zie ik dat verkeerd?
Maaike"]
[quote="Romkabouter schreef:
Beste oplossing imo: Elkaar ontmoeten en kijken of je daadwerkelijk iets van elkaar kunt leren of dat het inderdaad is wat je altijd al doet.
.
Citaat:Tekst wordt echter snel onjuist gelezen, dat weet iedereen. Aqua8horses heeft geen invloed op de manier waarop haar methode wordt toegepast. Die toepassing kan verkeerd zijn. Aqua8horses kan hier dus niets aan doen, maar haar methode wordt wel veroordeeld als het niet werkt zoals verwacht.
, "op z'n Aqua8horse's"
, "op z'n De Bodt's", op z'n Tyrza's, op z'n Katja's (voel je niet gepasseerd als ik je niet noem en voel je niet beledigd als ik je wel noem
). Over de manieren waarop je kunt rijden ga ik het verder helemaal niet hebben.