Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Anoukie schreef:
http://www.clubs.nl/ClubsData/121097/in ... .jpg[/img]
Het achterbeengebruik ziet er hier goed uit, al is dat van een foto nooit heel goed te zien. Ik vind alleen wel dat hij nogal een knik heeft. Imo is dat op de foto's van Sjuimpje beter, maar wat ik daar heel jammer vind, zijn de erg losse 'geen contact' teugels.
Imo geen goede vwnw, de binnenteugel hangt helemaal los en het paard loopt wat op de kop. Ik rijd mijn paard ook naar de buitenhand toe, maar zorg ervoor dat er altijd contact is op beide teugels.
Deze vind ik dan al meer richting vwnw komen, maar ook hier vind ik de binnenteugel te los.
Piaffe schreef:
Het achterbeengebruik ziet er hier goed uit, al is dat van een foto nooit heel goed te zien. Ik vind alleen wel dat hij nogal een knik heeft. Imo is dat op de foto's van Sjuimpje beter, maar wat ik daar heel jammer vind, zijn de erg losse 'geen contact' teugels.
Zep"]
[quote="Piaffe schreef:Imo is dat op de foto's van Sjuimpje beter, maar wat ik daar heel jammer vind, zijn de erg losse 'geen contact' teugels.
Pipo schreef:Het nivo dat je werkelijk kan voelen dat hij en aan het been blijft, los door het lijf en je kan je hand een keer wegsteken is vrij hoog en voor de meesten niet na te rijden. Dus dont try this at home!
Piaffe"]
[quote="Pipo schreef:Het nivo dat je werkelijk kan voelen dat hij en aan het been blijft, los door het lijf en je kan je hand een keer wegsteken is vrij hoog en voor de meesten niet na te rijden. Dus dont try this at home!