Wolferus schreef:Volgens DA enz heeft hij geen last van z'n rug, alleen van z'n andere zadel. En degenen van de winkel zeiden dat het zadel goed past en dat zijn de experts, dus ik denk dat het wel goed is dan

Natuurlijk waak ik voor tekenen dat hij pijn heeft.
Ik heb de osteo ook laten komen trouwens, niets aan de hand met hem. Die zegt dat hij waarschijnlijk gewoon pubert en ik wat strenger moet zijn. Heeft ze ook gelijk in, ik ben veel te lief

Je zegt nu dingen "om er maar van af te zijn", heb ik de indruk.
Dat de DA niets aan de rug kan vinden, was al eerder geconcludeerd in dit topic. Daarom zou je een osteopaat laten komen, tenminste, dat schreef je.
Zadelverkopers zijn over het algemeen geen zadelkenners. Ook kan een zadelverkoper niet zeggen of een zadel past zonder het paard ook maar gezien te hebben!
Dat er een osteopaat is geweest, geloof ik eerlijk gezegd helemaal niets van.
Slechts 2 dagen geleden (afgelopen vrijdag 25 juni, het is nu zondag 27 juni) schreef je namelijk dit:
Wolferus schreef:Osteo toch wel verstandig? Hij lijkt namelijk verder met het lopen/longeren enzo helemaal geen pijn te hebben.
Als jij je op vrijdag afvraagt of een osteo wel verstandig is, maar misschien toch diezelfde dag een afspraak hebt gemaakt, dan lijkt het mij zeer onwaarschijnlijk dat die osteo meteen de volgende dag al bij je komt. De meeste osteo's hebben het namelijk hartstikke druk en zitten veelal met een wachttijd van een paar weken.
Dus nee, sorry, maar ik kan je niet meer serieus nemen. Je wilt ons nu gewoon wijsmaken dat er niets aan de hand is met je paard en dat je nieuwe boomloze zadel prima past. Alles weer in orde, topic gesloten?