Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
suleilitha schreef:Over de hormonen heb ik ook al na zitten denken tot en met mogelijke lendenpijn bij hengstigheid. Maar tot op heden hebben we haar niet hengstig gezien, heel vreemd eigenlijk...

suleilitha schreef:Hihi, ik HEB haar gelukkig niet Anneliesdj, als dit mijn eigen was verkocht ik haar nog liever gisteren dan vandaag
Verder vraag ik me af of het mogelijk is, dat een merrie niet hengstig wordt als ze een laat veulen heeft en dan nog schiet me te binnen dat er ook zogenaamd "stille hengstigheid" bestaat...
suleilitha schreef:Met flapdingesen durf ik bij deze niet aan, maar er gaat in elk geval volgende week wel een nep-Sul in het zadel
mijn vorige hengst is uiteindelijk ook ingereden door een opgeblazen sex pop
en nadat hij een beetje door gereden was was hij weer het makste schaap van stal!
optie voor dit paard.

suleilitha schreef:Verder komt het wel vaker voor dat paarden zich onder geen beding laten rijden onder het zadel terwijl ze voor de wagen de braafste zijn die er bestaan, hoor.
Enfin, mijn koffie nog even opdrinken, ik ga zo weer voor paardentemmer spelen