Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ietjepietje schreef:ik krijg geen aanda8zouden julleidat willen dan iedereen krijgt de hele les door aandacht en het enigst wat hij tegen mij zegt is stappen en aan de teugel
)
De les draait tenslotte niet alleen om jou 

Je zou ook kunnen kijken hoe je je gedrag zou kunnen veranderen, zodat je niet meer tegen deze problemen aan loopt. Het probleem ligt bij jou, en eigenlijk is dat heel positief: jij hebt alle mogelijkheden om de situatie te veranderen
Maak er gebruik van, zou ik zeggen. 
ietjepietje schreef:ik doe niks meert egen mijn paard maar tegen hem wa's nou beter tegen mijn pony of tegen hem
Twiggy2008 schreef:Ach, ik zie genoeg kinderen alleen maar stappen en dan heel wat fouten maken.![]()
Ik zou zeggen; stap gewoon eens naar die instructeur toe en praat met hem. Je bent 12 jaar, dan kun je toch best even overleggen met hem? Op bokt je boosheid uiten, lost weinig op in elk geval.
En door je boosheid te snel typen en daardoor zoveel fouten maken dat je teksten onleesbaar zijn voor anderen, schiet toch ook niets op. Je kunt blijven mokken, je kunt het ook oplossen.... Dat is aan jezelf. Succes!!!
ietjepietje schreef:jah dat doe ik gellukig ook al niet meer..
Ik heb nu du alleen nog prolemen met de instructeur
maar eindelij kweer eens iemand di me wel begrijpt