De meeste attributen kun je zelf makkelijk namaken.
Toch vind ik hem voor beginners die weinig tot geen kennis hebben, echt heel goed, en heel duidelijk.
Overigens heb ik van Haanstra meer gezien dan een clinicje
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

suleilitha schreef:Russel, Lammert werkt vanuit het paard naar totale ontspanning, ik geloof dat je zijn missie niet helemaal door hebt
De meeste attributen kun je zelf makkelijk namaken.
Toch vind ik hem voor beginners die weinig tot geen kennis hebben, echt heel goed, en heel duidelijk.
Overigens heb ik van Haanstra meer gezien dan een clinicje
. Doe wat de ervaren mensen zeggen: doe zo min mogelijk en zoek begeleiding.
. Heartu schreef:Dit probleem had ik ook met mijn 4 jarige welsh. Handen vooruit en gewoon naar vooren duwen, Dit duurde bij mij een jaar en op geen gegevenmoment liep ze achter uit en ja toen ging ze maar een heel rondje achteruit lopen na 2 weken was het over hoor
russel schreef:LH doet alles met zijn touwtjes die je vervolgens voor veel geld bij hem kan kopen. Hetzelfde draad kost bij de welkoop een schijntje..spreek uit ervaring.
Vervolgens kun je alleen verantwoord longeren als je zijn tuig neemt. Idd vind ik wel die dubbele lijn van hem goed, maar zijn longeersingel? Zo bijzonder is die niet, alleen heel erg duur.
en wel door de ringen van ZIJN singel...............slim hoor
Zo heb jij straks een echte vriend die met geduld een boel voor je doet.